Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه داغ روز یکشنبه فوتبال ایران حضور یورگن کلینزمن آلمانی روی نیمکت تیم‌ملی بود. فدراسیون فوتبال مذاکرات تنگاتنگی با این مربی داشت و با او به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، كلینزمن یكشنبه‌شب به فدراسیون فوتبال خبر داد امكان سفرش به ایران وجود ندارد و به همین خاطر همكاری‌شان منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ایمیلی كه به ایرانی‌ها نوشت، اعلام کرد: «اگر به كشورتان بیایم دیگر نمی‌توانم به آمریكا برگردم.» خانه كلینزمن در این كشور است.

او بعد از جدایی از بایرن مونیخ راهی آمریكا شد تا سرمربی تیم ملی این كشور شود. در همان زمان او به طور كلی زندگی خود را به آمریكا منتقل كرد و همواره تاكید داشت از زندگی در این كشور راضی است. طبیعتا او به خاطر نیمكت ایران حاضر نیست زندگی خود را در آمریكا از دست بدهد. به‌ این ترتیب حضور یورگن كلینزمن در تیم ملی ایران منتفی است و فدراسیون فوتبال گزینه‌های دیگر را بررسی خواهد كرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کلینزمن تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار استوری توهین آمیز، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

به گزارش میزان، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • (ویدیو) ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!