Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:02:04 GMT

واکنش ستاره های فوتبال به آتش سوزی کلیسای نوتردام

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۷۲۴

واکنش ستاره های فوتبال به آتش سوزی کلیسای نوتردام

بعد از آتش‌سوزی مهیب در کلیسای مشهور نوتردام پاریس، نیمار و کیلیان امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن و پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد ناراحتی و تاسف خود را از این واقعه ابراز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آتش‌سوزی مهیب در کلیسای جامع نوتردام، این کلیسای مشهور شهر پاریس عملاً به تخریب بخشی وسیعی از این بنای مهم تاریخی برای مردم فرانسه منجر شد، ستاره‌های دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی، ناراحتی و تاسف خود را از این حادثه ابراز کردند و میدان‌دار این واکنشهای فوتبالی، دو ستاره تیم پاریسی PSG و ستاره فرانسوی منچستریونایتد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمار، ستاره برزیلی باشگاه PSG که با پیراهن این تیم در پاریس بازی می‌کند با انتشار یک طرح از شخصیت داستانی گوژپشت نوتردام که در حال گریستن به خاطر کلیسا است نوشت:" برای فرانسه دعا کنید".

 

 

کیلیان امباپه، هم‌تیمی نیمار در PSG هم در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از ساختمان در حال سوختن کلیسای نوتردام بر روی آن از دو ایموجی گریان و پرچم فرانسه استفاده کرد تا تاسف خود را از این حادثه نشان داده و با مردم کشورش ابراز همدردی کند.

 

پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد هم با انتشار عکسی از کلیسای نوتردام و استفاده از ایموجی قلب شکسته به این موج پیوست و ناراحتی خود را از حادثه به اشتراک گذاشت.

 

 

از دیگر بزرگان دنیای فوتبال که تا کنون به این حادثه واکنش نشان داده‌اند می‌توان به دیوید بکهام، الکساندر لاکازت، گری لینه‌کر و دیدیه دروگبا اشاره کرد.

 

کیلیان امباپه پل پوگبا تیم ملی فرانسه نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پل پوگبا تیم ملی فرانسه نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی

43 گل و 10 پاس گل در یک فصل مسابقات باشگاهی! ام باپه در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده دیگر است.

طرفداری | ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای پاریسی‌هاست که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند.

کیلیان ام باپه در بازی مقابل لوریان در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل شد تا بدین‌ترتیب شمار گل‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی در این فصل به عدد 43 برسد. با زدن این 43 گل در فصل جاری، کیلیان ام باپه بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خودش را به ثبت رسانده است. ام باپه در فصل گذشته و با 41 گل موفق شده بود تا فصلی درخشان را با پاری سن ژرمن و دوران حرفه‌ایش رقم بزند و حالا هر فصل که می‌گذرد آمار ستاره فرانسوی بهتر و بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

کیلیان ام باپه به احتمال فراوان در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک و راهی رئال مادرید می‌شود. چنین آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گلزنی می‌تواند جدا از پاریسی‌ها که منتظر درخشش او در ادامه لیگ قهرمانان اروپا هستند خبر بسیار خوبی هم برای هواداران رئال مادرید باشد که چنین ستاره‌ای را از فصل آینده با پیراهن تیم محبوب خود ببینند.

عملکرد کیلیان ام باپه در دوران حرفه‌ایش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد