Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:06:14 GMT

اهتمام وزارتخانه‌های کشور و ارشاد به فعالیت‌های قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۷۶۰

اهتمام وزارتخانه‌های کشور و ارشاد به فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نامه ۱۹۰ نماینده خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی قرائت شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

نظر به تحقق گسترده فعالیت‌های قرآنی در کشور و بر ضرورت ایجاد و همگرایی ظرفیت‌های مردمی و تلاش بیشتر مسئولان قرآنی استان‌ها و لزوم ایجاد دستورالعمل شورای هماهنگی و افزایش فعالیت قرآنی استان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فراکسیون قرآن و عترت، پیگیری‌های متعددی از جمله تشکیل جلسات مستمر با مسئولان در حوزه فعالیت‌های قرآنی در استان‌ها و استانداران جهت پیگیری و اهتمام به فعالیت‌های قرآنی و ایجاد ارتباط گسترده با فعالان و تسهیل ارتباط با مسئولین انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی مکاتبات و تذکرات متعددی در خصوص اجرای دستورالعمل این شورا به وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداران ارسال شده است که لازم است تشدید بیشتری بر تشکیل جلسات منظم شورای هماهنگی و گسترش فعالیت قرآنی استان‌ها در تمامی کشور در سایه حمایت جدی مسئولان ذیربط در جهت اجرایی شدن این خواسته صورت گیرد. ما نمایندگان مجلس انتظار داریم در آستانه ماه رمضان در خصوص لزوم اجرای این مهم دستورات لازم را صادر فرمائید.

کد خبر 4592400

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارشاد وزارت کشور فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی(طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی قاطع نمایندگان گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی بود که امروز از مجلس شورای اسلامی داده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح درست در سالروز تشکیل و تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در زمانی به تصویب رسید که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز دنیا به سمت جنگ های نوین و جنگ های زیستی می رود، خاطرنشان کرد: در این شرایط، تصویب چنین طرحی در مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی برای کسب قدرت بازدارندگی در جهت تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، فراهم می کند. از نیروهای مسلح، وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی کشور و نمایندگانی که همدلانه این موضوع را همراهی کردند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • (عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان