Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - 259 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس قرائت شد، آمده است: میلاد با سعادن منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) و روز سربازان آن حضرت، فرصت مناسبی است تا از خدمات سربازان گمنام امام زمان و مجاهدت های خاموش این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایندگان مجلس ضمن تبریک عید میلاد حضرت مهدی و تبریک این روز به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، از تلاش های بی وقفه سربازان آن حضرت در پایگاه عظیم مبارزه با جهاد، خدمات این عزیزان در تامین امنیت کشور تقدیر و تشکر کردند و این روز عزیز را به وزیر اطلاعات و مدیران و کارکنان این وزارتخانه تبریک گفتند.
سیام*1058**9121** 1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس بيانيه وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با توجه به برگزاری عملیات وعده صادق و پاسخ بی سابقه و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به رژیم خبیث صهیونیستی گفت: موفقیت در این عملیات دو رکن اصلی دارد؛ یکی رکن ایمان و اعتقاد به وعده نصرت الهی و دیگری رکن قدرت و برنامه ریزی دقیق نظامی است.

وی با بیان آیاتی از قرآن کریم عمل به وعده را از صفات ویژه پروردگار عالم و انبیای مرسلین دانست و تأکید کرد: نباید به خاطر جوسازی و غوغاسالاری رسانه‌های دروغ پراکن نسبت به تحقق وعده‌های الهی سست شد؛ چرا که با صبر و استقامت خداوند یاوران خود را یاری و دشمنان را خار و ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را بازوان قدرتمند و توانمند نظام جمهوری اسلامی در برقراری امنیت و مقابله با دشمنان و متجاوزان خواند و از قدرت نمایی دلاورمردان سپاه و ارتش در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تشریح عملیات بی سابقه پهبادی و موشکی وعده صادق گفت: برنامه ریزی دقیق و درگیر کردن سامانه‌های ردیابی و رهگیری رژیم صهیونیستی با پهپادها و پشتیبانی و آتش بار قوی باموشک های کروز و بالستیک فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه از چند ماه قبل جبهه مقاومت به این نتیجه و جمع بندی رسید که باید رژیم صهیونیستی را تنبیه و سر جای خودش بنشاند افزود: این اقدام با مشارکت همه گروه‌های مقاومت از چهار جهت سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت و این اشتباه رژیم صهیونیستی باعث شد جمهوری اسلامی نیز برای اولین بار پاسخ قاطعی در خاک رژیم صهیونیستی به این رژیم جنایتکار بدهد.

وی ادامه داد: پاسخی که به خوبی نشان داد حتی حمایت اطلاعاتی و نظامی کشورهای دیگر هم نتوانست جلوی موشک‌های پرقدرت ایرانی را بگیرد و آسمان سرزمین‌های اشغالی را در تاریکی شب با حرارت موشک‌های ویرانگر به سرخی و خواب صهیونیست‌ها را به کابوس تبدیل کرد.

امام جمعه آستارا ضمن گرامیداشت دهه بنیاد مسکن از خدمات این نهاد انقلابی که یادگار امام راحل (ره) است تقدیر و تشکر نمود و ضمن برشمردن برخی خدمات انجام گرفته نسبت به تسریع برخی پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا ضمن تقدیر از آغاز طرح نور توسط فراجا و تشکر از فرماندهی محترم استان گیلان و شهرستان آستارا در اجرای جدی و قاطعانه این طرح گفت: کشف حجاب یک هنجار شکنی و عملی خلاف قانون است که باید با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی همچنین از دستگیری چند تن از اراذل و اوباش که با بر هم زدن نظم عمومی اقدام به قانون شکنی کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و از مقامات قضائی خواست تا با مجازات این افراد مانع بروز چنین اتفاقاتی در سطح شهرستان گردند.

کد خبر 6082641

دیگر خبرها

  • تبریک تولد ۸۵ سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند
  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان