Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:55:44 GMT

لحظه فرو ریختن برج و گنبد کلیسای نوتردام پاریس/فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۹۲۲

لحظه فرو ریختن برج و گنبد کلیسای نوتردام پاریس/فیلم

‍‍‍‍‍‍

لحظه فرو ریختن برج و گنبد کلیسای نوتردام پاریس را ببینید. ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين | ساعت:11:50 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم کلیسای نوتردام اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار سردار غیب پرور وارد استان ایلام شد نماهنگ این آغاز پایان ندارد/دانلود سروده ی عالم برجسته اهل سنت برای سپاه/فیلم تکاور شهید+انیمیشن بازدید میدانی سردار غیب پرور/فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد سه شنبه به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت.

آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرد که دستکم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که در حال تلاش برای نجات آنها هستند. اما شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور می باشد، اعلام کرده است که هیچ‌ یک از کارکنان این کشتی آسیب ندیده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی درباره این حادثه دلخراش در سخنانی در کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که فروریختن پل فرانسیس اسکات در بالتیمور نتیجه یک اقدام عمدی بوده باشد.

رئیس جمهور وعده پاسخ بزرگ از سوی دولت مرکزی را داد و گفت که با "وس مور" فرماندار مریلند و دو سناتور مریلند گفتگو کرده است.

بایدن خاطرنشان کرد که در طول رفت و آمدهای خود بین واشنگتن دی سی و دلاور «بارها» از روی پل فرانسیس اسکات سفر کرده است و از دولت فدرال خواهد خواست که هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات کی را بر عهده بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: قصد من این است که دولت فدرال تمام هزینه بازسازی این پل را بپردازد. من انتظار دارم که کنگره از تلاش من حمایت کند.

بایدن همچنین اعلام کرد که به زودی به بالتیمور سفر خواهد کرد اما زمان دقیقی ارائه نکرد. مقامات آمریکایی در مریلند نیز درباره اصابت کشتی باری که منجر به فرو ریختن کامل پل بندر بالتیمور شد، اعلام کردند که امدادگران در جستجوی شش مفقود این حادثه هستند.

پلیس اف ‌بی‌آی نیز اعلام کرد که ارتباط قابل استنادی نیافته است که این واقعه را «تروریستی» اعلام کند.

فرماندار مریلند افزود که کارکنان کشتی پیش از تصادف با یکی از پایه‌های پل پیام هشدار ارسال کرده بودند که موجب شده بود مسئولان پل را ببندند و جلوی بروز فاجعه ‌ای با ابعاد بزرگتر گرفته شود.

به گفته او، با این حال چند خودرو بر روی پل گیر افتادند که تلاش برای پیدا کردن سرنشینان آنها ادامه دارد.

فرماندار مریلند در عین حال تصریح کرد که سرعت حرکت کشتی کانتینربر بیش از اندازه‌ای بود که بتواند جلوی برخورد را بگیرد.رتخانه آراد برندینگ

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) زیبا‌ترین قلب آبی رنگ در اینستاگرام سردار آزمون
  • اهتزاز پرچم عزای علوی بر فراز گنبد رضوی
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • گنبد سرخ مراغه، شاهکار آجر کاری جهان
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در بالتیمور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • پاراگلایدر و سوارکاری؛ تجربه دو تفریح مهیج در سفر به گلستان
  • بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد
  • لحظات فرو ریختن پل عظیم آمریکا
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر