Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@06:49:22 GMT

پول رضایت نامه پاتوسی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۹۷۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال که فقط تا پایان فصل جاری با آبی پوشان قرارداد داشت در نهایت تا پایان فصل آتی در این تیم ماندنی شد.

با توجه به خواسته هواداران برای تمدید قرارداد این بازیکن، مدیر عامل باشگاه استقلال با قولی که داده بود به وعده خود عمل کرد و تمدید قرارداد بازیکن آفریقایی را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه استقلال پول رضایت نامه پاتوسی را به باشگاه کیپ تاون سیتی با رقم معقول پرداخت کردند و در همین راستا این بازیکن برای فصل آتی در استقلال ماندنی خواهد شد.

همچنین اسکاعیل گنکالوس نیز برای یک سال دیگر در استقلال ماندنی است و مشکلی برای حضور در جمع آبی پوشان ندارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با همکاری بانک‌ها در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و نرخ سود آن ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

وی به ابلاغ هفت هزار فقره سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون برای پنج هزار و ۵۰۰ واحد پرونده تشکیل و به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی شده که در حال حاضر با سه هزار واحد قرارداد منعقد و در حال ساخت است

برومند بیان کرد: ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام (ره) تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد پرونده مددجویان در حال ساخت است و در هفته گذشته نیز ۶۰۶ واحد آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان نیز ۵۵۷ واحد مسکن ویژه افراد کم درآمد در دست اقدام و ۸۶۷ میلگرد و ۲ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ساخت این واحدها توزیع شده است.

وی از آغاز ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

کد خبر 6084689

دیگر خبرها

  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • موج دوم استقلال طلبی در آفریقا / پس از نیجر، چاد هم برای اخراج نظامیان آمریکایی دست بکار شد
  • کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!