Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:54:39 GMT

بارش های پراکنده در راه آسمان استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۰۰۰

بارش های پراکنده در راه آسمان استان ایلام

ساسان رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;گفت:با برسی نقشه‌های همدیدی و خروجی مدل‌های عددی هواشناسی نشان می‌دهد که طی روز‌های چهارشنبه و جمعه استان ایلام در دامنه اثر دو موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد.

وی افزود:موج اول روز چهارشنبه با وزش باد شدید تا ۷۵ کیلومتر بر سرعت احتمال نفوذ گرد و غبار و بارش‌های غالبا پراکنده و در موج دوم علاوه بر وزش باد نسبتا شدید بارش‌ها تقویت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی ادامه داد: بنابراین لازم است در خصوص افزایش سرعت باد و احتمال نفوذ گردوغبار طی روز چهارشنبه و نیز آبگرفتگی موقتی معابر طی روز جمعه تمهیدات لازم بعمل آید.

انتهای پیام/ د

بارش باران در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر