Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهیدان بسیاری اهدا کرده است و امروز هم در صحنه حضور دارد و به سیل‌زدگان بهترین خدمت‌ها را ارائه می‌کند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه، ‌آیت‌الله سبحانی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: الحمدالله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء؛ خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامی که ترامپ نسبت به سپاه انجام داد، مصداق کامل این دعا است و او کاری کرد که هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خدای منان سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهیدان بسیاری اهدا کرده است و امروز هم درصحنه حضور دارد و به سیل‌زدگان بهترین خدمت‌ها را ارائه می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر انسان دلی آگاه داشته باشد با دیدن صحنه‌های سیل در رسانه‌ها به گریه می‌افتد چه رسد به اینکه از نزدیک شاهد این اتفاقات باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: ما به امر الهی راضی هستیم و باران را نعمتی می‌دانیم که خداوند داده است ولی آمادگی نداشتیم که از این نعمت بهتر بهره‌برداری کنیم.

آمادگی هوانیروز سپاه برای امدادرسانی ضربتی در خوزستانفرمانده سپاه استان خراسان‌رضوی: «مردمی‌بودن» مهمترین بعد هویتی سپاه استسپاه تا بازگشت آرامش کامل به زندگی مردم سیل‌زده در منطقه می‌ماند

وی عنوان کرد : به دلیل پاک‌سازی نکردن مسیل‌ها و ساخت‌وسازها در مسیر رودخانه‌ها و برخی غفلت‌ها این اتفاق‌ها روی‌داده است و به قول حضرت آقا تجربه‌ای برای آینده است.

آیت‌الله سبحانی با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: تلاش‌های شما در سرکشی به سیل‌زدگان و کمک به آن‌ها واقعاً آبروی حوزه است و نیاز است که مردم بدانند حوزه در کنار مردم بوده است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: مردم حضور بسیار چشمگیر و خوبی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان داشتند و در حد توانشان کمک کردند که قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه این موضوع قبل از اینکه مسئله‌ای اسلامی باشد یک مسئله انسانی است، تأکید کرد: دشمنان ما که جلوی ورود برخی از کمک‌ها به کشور را گرفتند نشان دادند نه‌تنها مسلمان نیستند بلکه انسان هم نیستند که در این شرایط راه‌های کمک‌رسانی را می‌بندند.

آیت‌الله سبحانی افزود: البته از آن‌ها انتظاری هم نیست؛ آن‌ها نطفه همان جاهلیتی هستند که پیامبر(ص) را سه سال محصور کردند تا زندگی را بر آن‌ها سخت کنند و درنهایت نیز همسر حضرت بعد از خروج از حصر براثر ضعف و ناتوانی ناشی از حصر فوت شدند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان