Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:12:34 GMT

تعرفه برق در کاشان و آران و بیدگل ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۰۳۶

تعرفه برق در کاشان و آران و بیدگل ابلاغ شد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: تعرفه برق مشترکان خانگی کاشان و آران و بیدگل از ابتدای خردادماه امسال تا پایان شهریورماه به مدت ۴ ماه در منطقه ۳ گرمسیری محاسبه خواهد شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به شدت گرمای تابستان در این منطقه که  مردم مجبور هستند در شبانه روز به طور مستمر از کولرهای آبی استفاده کنند، اظهارداشت: این امر موجب بالا رفتن مصرف برق در کاشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با جایگزین کردن کولر های گازی در مناطق گرمسیری از کم بود آب شرب در منطقه جلو گیری می‌شود که با کاهش تعرفه برق مصرفی این طرح اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی: آغاز تابستان در استان‌های جنوبی/ سازه نیروگاه رامین قدیمی استشبکه برق در تمام شهرستان‌های استان خراسان جنوبی پایدار است؛ تلاش برای برق‌دار کردن 2 روستای سربیشهجزئیات تعرفه‌های جدید برق اعلام شد + جدول

وی با بیان اینکه حفاظت و صیانت از منابع آب شرب ضروری است اذعان داشت: سالانه 7٫5 میلیارد لیتر آب شرب در منطقه به وسیله کولرهای آبی مصرف می‌شود که هدر رفت این مقدار آب در منطقه ای که در تابستان بسیاری از روستاهای آن با تانکر آبرسانی می‌شود،  را با مشکل روبه رو کرده است.

وی با تاکید بر مصوبه هیئت دولت که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر سه ساله صورت گرفت، تصریح کرد: شرکت توانیر تعرفه‌های برق بخش‌های مختلف مصرفی و شرایط عمومی آنها از ابتدای اردیبهشت‌ماه 98 را براساس مصوبه جدید دولت اعلام کرد.

عضو فراکسیون ولایی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به صورت رسمی تعرفه برق مشترکان خانگی کاشان و آران‌و بیدگل از ابتدای خردادماه امسال تا پایان شهریورماه به مدت 4 ماه در منطقه 3 گرمسیری محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R7845/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سعدی در کاشان

در این آئین مهدی نوریان، عبدالرضا مدرس‌زاده، سعید شفیعیون، مجید زهتاب، مهرداد چترایی و علی میرانصاری سخنرانی می‌کنند و علی‌اصغر شاه‌زیدی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.


این مراسم فردا از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و سی دقیقه در سرای عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • شب سعدی فردا در کاشان
  • شب سعدی در کاشان
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا