Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:04:11 GMT

2 کتابخانه سیار از خراسان رضوی به استان گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۱۱۴

به گزارش ایرنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در پی جاری شدن سیل و بروز مشکلات مختلف برای ساکنین مناطق سیلزده نهاد کتابخانه های عمومی کشور با راه اندازی پویش 'بهار مهربانی' توسط اعضای کتابخانه های عمومی اقدام به جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای ارسال به این مناطق کرد.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: با همکاری کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، اهدای یک روز حقوق کارکنان این اداره کل و کمک خیران و نیک اندیشان کتاب دوست استان، اولین محموله از اقلام اهدایی این نهاد شامل 6000 نسخه کتاب، یکهزار قلم انواع اسباب بازی و لوازم تحریر، 600 بسته غذایی و تعدادی کوله پشتی و اقلام بهداشتی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 2 کتابخانه سیار نور رحمت از تایباد و سردار شهید ابوالفضل روشنک از مشهد نیز به همراه چهار نفر از کتابداران خراسان رضوی راهی استان گلستان گردید.
هفدم فروردین ماه جاری در پی دستور وزیر کشور، خراسان رضوی به عنوان معین مناطق سیلزده در استان گلستان تعیین شد.
7505/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسباب بازی استان گلستان خراسان رضوی سیل مدیرکل کتابخانه های عمومی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دما می‌شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته، بارش‌های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر