Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:56:39 GMT

استعفای کرانچار صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۳۷۵

به گزارش ایرنا، برای چندمین بار طی ماه های اخیر خبر استعفای زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید مطرح شد. موضوع امکانات و همچنین در اختیار نداشتن بازیکنان برای تیم امید به بحثی کلیشه ای تبدیل شده و همواره کادر فنی تیم امید ایران از این مساله ناراحت بوده است.
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تکذیب خبر استعفای کرانچار گفت: روز گذشته جلسه ای در فدراسیون فوتبال با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و رئیس کمیته جوانان برگزار شد و کرانچار برنامه هایش را به فدراسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است هفته آینده هم جلسه کمیته فنی برگزار شود تا پس از بررسی فدراسیون جواب درخواست های کرانچار را بدهد.
وی اضافه کرد: کرانچار روی برگزاری اردو در خرداد ماه و همچنین اوایل شهریور تاکید دارد. البته سرمربی تیم تاکید زیادی هم روی برگزاری بازی با تیم های بزرگ اروپایی دارد.
این منبع آگاه گفت: کرانچار تاکید دارد که بازی با تیم های سطح دو و سه دنیا برای تیم امید سودی ندارد و خواهان برگزاری با تیم های بزرگ اروپایی است.
تیم فوتبال امید ایران موفق شد در مرحله اول رقابت های مقدماتی انتخابی المپیک از گروه خود صعود کند و به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.
مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم فوتبال امید ایران از 18 دی ماه تا 6 بهمن سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد