Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@12:25:22 GMT

اهدای حقوق یک روز خبرنگاران استان قزوین به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۵۰۳

اهدای حقوق یک روز خبرنگاران استان قزوین به سیل‌زدگان

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اعلام کرد: پویش مردمی «کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان» در قالب گروه جهادی شهدای رسانه آغاز شده و در کنار سایر هم‌وطنان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیه مایحتاج سیل‌زدگان کرده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با توجه به راه‌اندازی پویش کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان در کشور عنوان کرد: اصحاب رسانه استان قزوین نیز می‌توانند به این پویش بپیوندند؛ در این پویش هر یک از اصحاب رسانه یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور هدیه خواهند کردند تا در کنار اصحاب رسانه سراسر کشور در این کار بزرگ و خیر سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این پویش در قالب گروه جهادی شهدای رسانه فعالیت می‌کند، عنوان کرد: «گروه جهادی شهدای رسانه» علاوه بر راه‌اندازی این پویش، با ثبت‌نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل‌زده، آمادگی ساماندهی اصحاب رسانه برای حضور و کمک‌رسانی در این مناطق را به عهده گرفته است.
کشاورز در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای سهیم شدن در این کار خیر مبلغ کمک خود را شماره‌حساب 18137586060620299 نزد بانک انصار و شمار کارت 6273811097044889 به نام گروه جهادی شهدای رسانه پرداخت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین شهدای رسانه قزوین بسیج رسانه قزوین سیل در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • برگزیدگان «ققنوس قلم»، پویش رسانه‌ای یادواره شهدای خبرنگار در غزه