Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:04:56 GMT

۱۹۰ نماینده به رئیس جمهور نامه نوشتند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۵۸۵

۱۹۰ نماینده به رئیس جمهور نامه نوشتند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه 190 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص توجه بیشتر به فعالیت های قرآنی در کشور را قرائت کرد، در متن این نامه آمده است:

جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهور

ریاست محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

همانگونه که مستحضر هستید نظر به تحقق گسترده فعالیت های قرآنی در کشور و ضرورت ایجاد و همگرایی ظرفیت های مردمی و تلاش بیشتر مسئولان استان ها و شهرستان ها و لزوم اجرای دستورالعمل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان ها، نمایندگان مجلس به طور جمعی و فراکسیون نماز و عترت مجلس به صورت خاص پیگیری های متعددی از جمله تشکیل جلسات مستمر با مسئولان در حوزه فعالیت قرآنی و معرفی رابطین استانی به استانداران محترم جهت پیگیری و اهتمام به مسائل قرآنی و معرفی آنان از طریق استانداران به تمامی نهادها و تشکل های قرآنی در سراسر کشور و ایجاد ارتباط گسترده با فعالان و تسهیل ارتباط با مسئولان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مکاتبات و تذکرهای متعددی در خصوص اجرای دستورالعمل این شورا به وزارتخانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداران ارسال شده که لازم است تاکید بیشتری به تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی و فعالیت های قرآنی استان ها در کشور در سایه حمایت جدی مسئولان اجرایی کشور تحت اجرایی شدن این خواسته صورت گیرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در آستانه ماه رمضان نسبت به اجرایی شدن این مهم دستور عاجل صادر کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور

دریافت 25 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بخشی از سفر دورم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان که دیروز و امروز برگزار شد به نامه‌های مردمی و مطالبات مردم استان اختصاص داشت.

کد خبر 6082779

دیگر خبرها

  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم