Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@16:58:11 GMT

نامگذاری 6 خیابان به نام برخی از هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۷۰۶

نامگذاری 6 خیابان به نام برخی از هنرمندان

در یکصدوسی و ششمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران محمدجواد حق شناس پیشنهاد نامگذاری چند خیابان را به نام هنرمندان مطرح کرد که به تصویب رسید.

پیشنهاد کمیسیون نامگذاری معابر مبنی بر تغییر نام خیابان فلامک در شهرک غرب به نام استاد محمدرضا شجریان مورد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.
پیشنهادات رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران‌ به شرح زیر است:

طبق پیشنهاد حق شناس، خیابان سپند در محدوده اقدسیه و منطقه یک به نام پیشنهادی عزت الله انتظامی، بلوار فلامک جنوبی و شمالی واقع در محدوده شهرک قدس و منطقه ۲ به نام پیشنهادی محمدرضا شجریان، خیابان معارف واقع در محدوده اوین و منطقه ۲ به نام داوود رشیدی، خیابان ۲۴متری محدوده سعادت آباد و منطقه ۲ به نام محمدعلی کشاورز، خیابان  کوکب در محدوده شهرآرا و منطقه ۲ به نام  غلامحسین امیر خانی و خیابان نیلوفر محدوده اختیاریه و منطقه ۳  به نام علی نصیریان تغییر نام یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پیشنهاد با ۱۶ موافق و بدون مخالف به تصویب رسید.

همچنین خیابان دوم در خیابان شهید نعمتی واقع در محدوده شهید کلاهدوز به نام منوچهر آتشی، خیابان سوم در خیابان شهید نعمتی واقع در محدوده شهید کلاهدوز به نام عمران صلاحی، خیابان چهارم در همین محدوده به نام محمد قهرمانی، خیابان پنجم به نام بیژن ترقی، خیابان ششم به نام اسماعیل شاهرودی، خیابان هفتم به نام پروین دولت آبادی، خیابان هشتم به نام اخوان ثالث، خیابان نهم به نام سیمین بهبهانی، خیابان یازدهم به نام فروغ فرخزاد، خیابان دوازدهم به نام فریدون مشیری، خیابان شانزدهم به نام محمدعلی سپانلو و خیابان هجدهم به نام سید کریم امیری فیروزکوهی (با حفظ شماره خیابان‌ها) نامگذاری شدند./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید صالح پور گفت: از ساعت ۲۳ امشب سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلی تا خور گورسوزان توسط پلیس راهور اجرا می‌گردد و از ساعت ۲۴ امشب از خور شیلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هردو باند هم باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی از عموم شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهار شنبه ۲۹ فروردین که ممنوعیت تردد از خور شیلات تا دور برگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی صورت می‌پذیرد با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

سرهنگ صالح پور از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواست جهت تردد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان اظهار داشت: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای ذکر شده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: خیابان‌هایی که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شوند در ساعات اجرای طرح مسدود هستند.

کد خبر 6079868

دیگر خبرها

  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود