Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است امسال هر پنج تیم بالای جدول‌شانس قهرمانی دارند و بازیهای رو در روی مدعیان در هفته‌های پایانی باعث می‌شود شاهد رقابت جذابی باشیم و نتایج این دیدارها در تعیین قهرمان لیگ خیلی تعیین کننده است

بازی پرسپولیس و سایپا چطور بود؟

بازی که 5 گل داشته حتما خوب بوده البته من متاسفانه بازی را ندیدم و فقط گل‌ها را دیدم و خدا را شکر که پرسپولیس این سه‌امتیاز را گرفت که با توجه به شکست سپاهان و تراکتورسازی این برد خیلی اهمیت داشت که پرسپولیس با یک بازی خوب برنده شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای معتقدند پرسپولیس 5 فینال دیگر تا رسیدن به جام دارد و بعضی‌ها هم با توجه به اختلاف امتیازات پرسپولیس را از الان قهرمان لیگ می‌دانند. در این رابطه چه نظری دارید؟

شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌ها است اما هنوز 5 تا بازی مانده و با توجه به نزدیکی امتیازات هر اتفاقی ممکن است بیفتد. پرسپولیس بازیهای سختی با ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی دارد و هنوز کار تمام نشده است و باید با همین روند جلو بروند و نتایج را به نفع خودشان رقم بزنند و کار را تمام کنند اما امیدواری پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از بقیه تیم‌ها است.

چه تصوری از بازی با ذوب‌آهن دارید؟

بازی فوق العاده سختی است. ذوب‌آهن در آسیا و لیگ برتر در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و بازی خیلی سختی است اما پرسپولیس با انجام یک بازی خوب می‌تواند 3 امتیاز رابگیرد. بازی واقعا سختی است و ذوب‌آهن در این چند بازی خوب نتیجه گرفته و در آسیا هم صدرنشین گروهش است. همیشه بازی در اصفهان با ذوب‌آهن و سپاهان سخت بوده و ذوب‌آهن الان خیلی دوست دارد به سپاهان کمک کند اما پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

جدی ترین رقیب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کدام تیم است؟

هر 4 تیم خوب بازی کرده‌اند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. امسال رقابت خیلی سخت است و رقبا هم با یکدیگر بازی مستقیم دارند که جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند و این بازی‌های رو در رو خیلی تعیین کننده است. تراکتورسازی خیلی خوب کار کرده و بازی مستقیم پرسپولیس با تراکتور در تبریز است و اگر امتیاز بگیرند فاصله‌شان با پرسپولیس کم می‌شود و‌شانس تراکتور برای رقابت بیشتر می‌شود.

در مورد مصاحبه جعفر کاشانی علیه برانکو چه نظری دارید؟

من مصاحبه‌اش را کامل نخواندم و فقط در صفحات مجازی دیدم. واقعا نمی‌دانم این چه مصاحبه ای است چون پرسپولیس شرایط حساسی دارد و‌شانس اول قهرمانی در لیگ است و در آسیا با برد مقابل الاهلی شرایط خوبی در جدول دارد و الان همه باید تلاش کنند تا تیم نتایج خوبش را ادامه بدهد. الان جای این حرفها نیست و همه کمک کنند و حمایت کنند تا هواداران خوشحال شوند. موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و مهم ترین چیز سرنوشت پرسپولیس است و الان تیم نیاز به آرامش دارد.

واقعا برانکو در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش نداشته که کاشانی چنین ادعایی دارد؟

فکر نمی‌کنم این حرف درست و منطقی باشد. از روزی که برانکو آمد شکل بازی پرسپولیس عوض شد و شخصیت برد به تیم برگشت و تیم همیشه دنبال برد است که مساله خیلی مهمی است. پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ شد و تا فینال آسیا رفت و یکی از عوامل موفقیت تیم در این 3 سال برانکو بوده است و این مساله بر کسی پوشیده نیست.

با توجه به برد مقابل الاهلی عربستان شرایط پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم در آسیا کار سخت است. این برد خیلی به تیم کمک کرد و انشا... بازی برگشت با الاهلی را هم ببریم قطعا یکی از تیم‌های صعودکننده خواهیم بود چون بازی با السد هم در تهران است و با آن برد خانگی کار صعود تمام است.

پرسپولیس می‌تواند مثل فصل قبل تا فینال آسیا جلو برود؟

کار نشد ندارد ما همه تیم‌ها پرسپولیس را مدعی قهرمانی آسیا می‌دانند و باانگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می‌آیند به‌خصوص تیم‌های عربی که خودشان را تقویت کرده‌اند و از نظر بازیکن مشکلی ندارند. امیدوارم دوباره این اتفاق بیفتد و پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس حسین بادامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:   بسم‌الله‌الرحمن‌الرحبم   رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.   اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روز‌های پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.   تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد