Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@15:22:33 GMT

محکومیت بی‌اخلاقی به کاپیتان سابق

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۹۲۴

محکومیت بی‌اخلاقی به کاپیتان سابق

پندار خمارلو در گفتگو با مهر، در خصوص حاشیه‌های اخیر به وجود آمده درباره صحبت‌های محمد دایی برادر علی دایی علیه مربیان پرسپولیس گفت: لازم است یک بار به طور دقیق و شفاف درباره مخاطب حرف‌هایم که به نوعی موضع باشگاه پرسپولیس هم بوده است صحبت کنم. شخصیت علی دایی بر هیچکس پوشیده نیست. ایشان سال‌های زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمت کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم به اینکه هموطن چنین انسانی هستم افتخار می‌کنم. او اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هرگز قصد جسارت به علی دایی را نداشته است اظهار داشت: مخاطب حرف‌هایم برادرش محمد دایی بود. هرگز من و باشگاه پرسپولیس درباره علی دایی جسارت نخواهیم کرد اما برادرش صحبت‌هایی کرد که اگر پاسخ نمی‌دادیم و از کمیته اخلاق نمی‌خواستیم به صحبت‌هایش ورود نکند ظلم در حق هوادارانمان بود.

وی درباره ادعای یک سایت عربی مبنی بر جدایی بشار رسن از پرسپولیس و حضورش در یک باشگاه قطری تصریح کرد: تا جایی که من در جریان هستم بشار با پرسپولیس قرارداد شفاف و روشنی دارد. او بازیکن پرسپولیس است و قرارداد خودش را هم با پرسپولیس تمدید کرده است ولی بهتر است مدیران باشگاه که در جریان جزئیات قراردادش هستند صحبت کنند.

خمارلو در خصوص صحبت‌های فراوانی که درباره زمان پرداخت برانکو ایوانکوویچ می‌شود نیز گفت: باشگاه پرسپولیس به تمام قراردادهایی که بسته است پایبند بوده و به هیچ وجه قصد ندارد زحمات فراوانی که شخصیتی مثل برانکو برای پرسپولیس می‌کشد را با رفتاری ناپسند پاسخ دهد. زحمات برانکو بر هیچکس پوشیده نیست. خیلی دقیق می‌دانم هیأت مدیره باشگاه در جلسات متعدد خود در روزهای گذشته درباره این موضوع صحبت کرده‌اند و تصمیمات لازم هم گرفته شده است. آقای عرب قصد داشت از طریق پولی که از فیفا طلب داریم بدهی به برانکو را پرداخت کند. اگر این اتفاق رخ ندهد روش جایگزین دیگری هم وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک طلب ایشان وصول خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دعوی باشگاه ذوب آهن به طرفیت تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب صادر کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی در تاریخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، پس از بررسی از سوی این کمیته مشخص شد که تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ البلغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟