Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامی روبردو، تنیسور مشهور اسپانیایی از تهدیدهای خطرناک فعالان سایت‌های شرط‌بندی خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه La Vanguardia اسپانیا، تامی روبردو اعتراف کرد که پس از شکست در بازی‌ها از سوی هواداران و افرادی که در سایت‌های شرط‌بندی حضور دارند تهدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنیسور مشهور اسپانیایی در واکنش به این تهدید گفت: 99.9 درصد تنیسورها مخالف شرط‌بندی‌ هستند. به این خاطر نمی‌گویم صد درصد تنیسورها، زیرا برخی از آنها در دام فعالان عرصه شرط‌بندی قرار می‌گیرند. پس از هر بازی از دست رفته پیام‌های نگران‌کننده‌ای را در قبال خانواده‌ام، همسرم و حتی تهدید به شکستن پایم دریافت می‌کنم. به نظرم بساط تنیس با این شرایط باید جمع شود.

تامی روبردوی 36 ساله نفر 255 رده‌بندی تنیس جهان است که در فصل جاری 9 بازی انجام داد و با 6 شکست مواجه شد. او آخرین بار در سال 2013 میلادی در تورنمنت ATP قهرمان شده بود.

راجر فدرر قهرمانی مسترز میامی شد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • رنه دکارت و شک کردن
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم