Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: بر اساس قانون، تمام پروژه ها باید پیوست زیست محیطی و اجتماعی داشته باشند اما مشکل این است که مجریان پروژه های عمرانی در پایتخت، خود مجوز فعالیت صادر می کنند.

 

انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران، با اشاره به برنامه های استانداری تهران برای مقابله با وقوع سیل در پایتخت، گفت: خوشبختانه دستگاه های مختلف از جمله استانداری تهران اقدامات قابل قبولی در جهت تقویت عوامل پیشگیرانه برای مقابله با بروز سیل در پایتخت صورت داده اند تا حتی در صورت بروز سیل، خسارت جانی و مالی به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار تهران افزود: اقدامات مبنایی برای مقابله با تشدید سیل وجود دارد که لایروبی رودخانه ها و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه رودخانه ها و عدم صدور مجوز برای ساخت در این مناطق از مهم ترین اقدامات محسوب می شود.همچنین استانداری تهران با همکاری دستگاه های دیگر قبل از وقوع سیل در تهران و در اواسط سال گذشته اقدام به لایروبی رودخانه های تهران کرد.

 

 

وی با اشاره به وضعیت برخی از مناطق تهران مانند اتوبان امام علی(ع) و بوستان نهج البلاغه در زمان وقوع سیل، گفت: این مناطق در سالیان دور محل و مسیر حرکت رودخانه بودند و در شرایط کنونی به بوستان یا اتوبان تبدیل شده اند، از این رو استانداری در این رابطه نیز تمهیداتی را اندیشیده و در گام نخست اقدام به شناسایی تمام مناطق بحرانی کرد، بنابراین باید اقداماتی صورت گیرد تا در زمان وقوع سیل، بحرانی مانند سیل سال ۶۸ در منطقه تجریش رخ ندهد.

 

مجریان پروژه های عمرانی تهران خود مجوز فعالیت صادر می کنند

 

استاندار تهران، در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر نبود پیوست های فنی و زیست محیطی برای پروژه های عمرانی کشور به ویژه تهران، افزود: بر اساس قانون، تمام پروژه ها باید پیوست زیست محیطی و اجتماعی داشته باشند، اما مشکل این است که مجریان پروژه های عمرانی در پایتخت، خود مجوز فعالیت صادر می کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است