Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای با امضای ۲۵۹ نماینده مجلس در خصوص تقدیر از اقدامات وزارت اطلاعات در تأمین امنیت کشور قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود و روز سربازان گمنام آن حضرت موقعیت مناسبی است که از خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید میلاد حضرت مهدی و تبریک روز سربازان گمنام به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و ملت ایران از تلاش‌های بی وقفه سربازان آن حضرت در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد از خدمات این عزیزان در تأمین امنیت کشور تقدیر و تشکر می‌نمائیم. این روز عزیز را به وزیر محترم اطلاعات و تمامی مدیران و کارکنان آن وزارتخانه در سراسر کشور تبریک می‌گوئیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر خارجه الجزایر در این نشست گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، «آنروا» را هدف قرار می‌دهد، زیرا در پی نابودی فلسطین است.

وزیر خارجه اردن هم با بیان اینکه اسرائیل از گرسنگی به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کند و کارکنان سازمان‌های امدادرسان را با خونسردی به قتل می‌رساند، پایان اشغالگری و ارائه راه حل دائمی را برای حل مشکل آوارگان فلسطینی خواستار شد.

نماینده روسیه نیز از حملات رژیم صهیونیستی به کارکنان آنروا در غزه انتقاد کرد و گفت: تضعیف نقش این نهاد، پیامد‌های مخربی را برای منطقه در پی دارد.

نماینده چین هم با بیان اینکه شواهد کافی برای اثبات ادعای رژیم صهیونیستی درباره همکاری آنروا با حماس وجود ندارد، از این رژیم خواست حملات خود را به این نهاد متوقف کند.

نماینده انگلیس نیز با اشاره به خطر قحطی در غزه از رژیم اشغالگر خواست به آنروا و همه نهاد‌هایی که کمک‌های بشردوستانه ارائه میکنند، اجازه دسترسی بدون مانع به غزه را بدهد.

نماینده فرانسه هم با اشاره به ضرورت وجود آنروا برای کمک رسانی به مردم گفت: این نهاد در طول ۷۵ سال نقش مهمی برای حدود شش میلیون آواره فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی و کشور‌های مختلف داشته است.

نماینده آمریکا با بیان اینکه کنگره این کشور ارائه کمک‌های بیشتر به آنروا را حداقل تا سال ۲۰۲۵ ممنوع کرده، اذعان کرد از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون، بیش از ۲۴۰ تن از کارکنان نهاد‌های کمک رسان در حین انجام وظیفه کشته شده اند.

نماینده رژیم صهیونیستی هم با بیان اینکه اسرائیل اجازه نخواهد داد آنروا مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: این نهاد خواهان تشکیل کشور فلسطین از نهر تا بحر است و می‌خواهد از طریق بازگرداندن آوارگان، اسرائیل را نابود کند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق عملیاتی تنبیهی و یک واکنش حداقلی بود
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"