Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:58:47 GMT

تجلیل مسئولان ‌از فرماندهان و نیروهای لشکر ۲۸ پیاده کردستان + فیلم‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۱۶۳

تجلیل مسئولان ‌از فرماندهان و نیروهای لشکر ۲۸ پیاده کردستان + فیلم‌

‍‍‍‍‍‍

در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای گل از فرماندهان و نیروهای لشکر ۲۸ پیاده کردستان تجلیل و قدردانی شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در آستانه فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان گردهم آمده تا این روز بزرگ را به فرماندهان و نیروهای خدوم و زحمت‌کش لشکر پیاده 28 کردستان تبریک بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با اهدای گل از فرماندهان و نیروهای عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان تجلیل و از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروهای حافظ حریم کشور قدردانی شد.

ارتشیان کردستانی در تمام شرایط حافظ حریم کشور هستندقدردانی لاریجانی از تلاش‌های ارتش در مناطق سیل‌زدهفرمانده قرارگاه غرب ارتش: ارتش پشتیبانی کامل خود را از سپاه اعلام می‌کند

در ادامه گزارش تصویری و ویدئویی خبرنگاران تسنیم از مراسم و مشروح سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و امیر سعید اثنی‌‌عشری فرمانده عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان را ببینید:

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد