Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در سوریه به سر می‌برد، درباره اهدافش از سفر به این کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر در غرب آسیا مخصوصا سیاست‌های خصمانه ایالات متحده که بعد از شکست‌های پیاپی میدانی آمریکا و شکست‌های سیاسی واشنگتن و رژیم صهیونیستی که در این منطقه و در دنیا شکل گرفته است و به خصوص اقدامات غیرقانونی ترامپ در اعلام پذیرش الحاق غیرقانونی منطقه بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت و سپس اقدام بسیار ابلهانه، غیرقانونی و بی سابقه که آمریکایی‌ها در راستای اعلام سپاه به عنوان یک گروه تروریستی، نیاز است تمام تلاش‌ها در منطقه برای پیگیری پیروزی‌های میدانی، هماهنگی سیاست‌های کشور‌های منطقه و همینطور طراحی برای پیشبرد برنامه گفت‌وگو‌ها در سوریه به منظور رسیدن به راه‌حل سیاسی بعد از پیروزی‌های میدانی پیگیری شود، این سفر در این زمینه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  همچنین ادامه داد: در حوزه روابط بین‌المللی بعد از اینجا سفر به ترکیه را خواهیم داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان بیانکرد: گفت‌وگو‌ها بین مقامات عالی ایران و سوریه در جهت همکاری‌های دوجانبه، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف همکاری بین ایران و سوریه شکل گرفته و نیاز است امروز پیگیری شود، هم در ملاقات با بشار اسد و هم ملاقات با نخست وزیر و وزیر خارجه و دیگر مقامات سوری این طیف بحث‌های مختلف انشاءالله بررسی خواهد شد.

ظریف صبح امروز (سه شنبه) در صدر هیئت سیاسی وارد دمشق شد و قرار است با مقامات مختلف این کشور برای گفت و گو حول محورهای موضوعات مربوط به خاورمیانه ملاقات کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی ظریف وزیر امور خارجه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • وزیر خارجه قطر سیاست‌های رژیم اشغالگر را محکوم کرد
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • وزیر خارجه اردن: به هیچ طرفی اجازه نمی دهیم حریم هوایی‌مان را نقض کند/ اردن میدانی برای جنگ منطقه ای نخواهد شد
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس