Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رکن آبادی ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد در این شهرستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

علی رکن‌آبادی اظهار داشت: دومین محموله جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد در شهرستان ریگان به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون ریال شامل خرما، برنج، آرد و ... به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ریگان با اشاره به اینکه سردخانه‌داران و کشاورزان ریگانی کمک خوبی نسبت به سیل‌زدگان داشتند، بیان داشت: این کمک‌ها در شهرستان همچنان جمع‌آوری می‌شود.

رکن‌آبادی با بیان اینکه چند پایگاه در شهرستان برای کمک به سیل‌زدگان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اولین محموله در روز‌های اول سیل ارسال شد.

انتهای پیام/ی

کمک ریگانی ها به مردم سیل زده در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی گفت: ایرانیان، خیرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیرگذار و غیرقابل انکار، دارای اهمیت ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و … در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: ایرانیان نوعدوست مقیم خارج از کشور همگام با ایرانیان داخل کشور می‌توانند در زمینه‌های مورد نظر خود به هموطنان نیازمند کمک کنند.

کد خبر 6084193

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان