Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@21:59:33 GMT

برخورد پلیس با هنجارشکنان و مروجان سبک زندگی غربی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۴۳۰

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد 24 در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد با بدحجابی، اظهار داشت: بخشی از بحث شئونات اسلامی به رعایت حقوق سایر شهروندان برمی‌گردد و کسانی که با وضعیت ناهجار در خیابان‌ها حضور می‌یابند در اصل حقوق شهروندی و قانون کشور را زیر پا می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: طبق قانون و آنچه برعهده ناجا گذاشته شده است، حفظ ارزش‌هاست و از نظر قانونی پلیس مکلف است با هنجارشکنان و کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکرده و سبک زندگی غربی را ترویج می‌کنند، برخورد کند. 

فرمانده انتظامی پایتخت تأکید کرد: اقدام پلیس در این حوزه قانونی است و ما یک گام نیز در انجام وظیفه‌مان در ترویج فرهنگ اسلامی و برخورد با کسانی که هنجارهای اسلامی را زیر پا می‌گذارند عقب نخواهیم آمد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب

فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از مردم، به‌ویژه بانوان معتقد و قانون‌مدار کشور برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • انتشار اطلاعیه جدید پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب