Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، پیتر دینکلیج بازیگر آمریکایی سریال بازی تاج و تخت تاکنون چندبار موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه امی شده است او علاوه بر بازیگری در خوانندگی نیز فعالیت دارد. او دو فرزند از اریکا اشمیت کارگردان تئاتر دارد آن ها در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند. گفتنی است فرزند اول این زوج دختر می باشد اما تاکنون درباره فرزند دوم آن ها هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکاتی درباره پیتر دینکلیج بازیگر آمریکایی

پیتر هایدن دینکلیج متولد ۱۱ ژوئن ۱۹۶۹( ۵۰سال ) در نیوجرسی امریکا است. برای بازی در اولین فیلم اش در سال ۱۹۹۵ با نام” زندگی در فراموشی”(  Living in Oblivion )مورد تشویق منتقدان قرار گرفت.

سال ۲۰۰۳ و بازی در فیلم “مامور ایستگاه”( The Station Agent ) نقطه عطف وی در بازیگری به شمار می آید که نامزد جایزه ایندپندنت اسپیریت شد و پس از آن در فیلم ها و تئاترهای بسیاری به ایفای نقش پرداخت. نقش آفرینی دینکلیج در سریال” بازی تاج و تخت”بسیار تحسین شد و برای وی جوایز زیادی به ارمغان آورد. در ادامه به ۴۰ نکته خواندنی از وی می پردازیم.

عکس های پیتر دینکلیج

۱٫ دینکلیج مبتلا به آکندروپلازی است، نوعی کوتاه قدی که در آن اندام های بدن به خوبی شکل می گیرد اما استخوان های دست و پا به اندازه کافی رشد نمی کنند

۲٫ مادرش، دیانا، معلم موسیقی ابتدایی و پدرش، جان کارل، کارمند بیمه بوده است. هردو قد معمولی دارند.

۳٫ یک برادر بزرگتر از خودش به نام” جان “دارد که نوازنده ویولن است.

پیتر دینکلیج و همسرش

۴٫ دینکلیج گیاه خوار است و زمانی که در سکانسی گوشت می خورد درواقع از مشتقات سویا استفاده می کند.

۵٫ درباره گیاه خواری گفته است: من تمام حیوانات را دوست دارم نمی توانم به آنها آسیب برسانم یا از کسی بخواهم که بخاطر من به آنها آسیب برساند، به همین دلیل گیاه خواری را انتخاب کرده ام.

همه چیز درباره پیتر دینکلیج هنرپیشه سریال بازی تاج و تخت

۶٫ دینکلیج: آدم های بد شخصیت پیچیده ای دارند و بازی در نقش آنها خوشایند است.

۷٫ دینکلیج: از جنبه هایی می توان گفت که آدم آرامی هستم.

۸٫ اجداد آلمانی انگلیسی و ایرلندی دارد.

۹٫ دینکلیج در نوامبر ۲۰۰۴ با کارگردان تئاتر” اریکا اشمیت “نامزد کرد.

پیتر دینکلیج بازیگر آمریکایی

۱۰٫ دینکلیج فارغ التحصیل رشته درام از کالج برینگتون است.

۱۱٫ نام خانوادگی اش” دینکلیج”، آلمانی است.

۱۲٫ دینکلیج: فارغ التحصیلی از کالج به افراد نوعی اطمینان خاطر کاذب می دهد.

۱۳٫ دینکلیج: پسربچه بداخلاقی بودم که سیگار می کشید و هرروز لباس مشکی می پوشید.

۱۴٫ مدتی در گروه موسیقی Whizzy فعالیت داشت که علاوه بر خوانندگی نوازندگی هم انجام می داد. اما چون درآمدی نداشت آن را ترک کرد.

۱۵٫ درباره قد کوتاهش گفته است: در نوجوانی عصبانی بودم اما هرچه سنت بیشتر می شود متوجه می شوی که باید یک حس شوخ طبعی داشته باشی. می دانی که این مشکل تو نیست بلکه مشکل دیگران است.

تصاویر پیتر دینکلیج

۱۶٫ از تندیس مومی پیتر دینکلیج در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.

۱۷٫ صدای بمی دارد.

۱۸٫ دینکلیج: به اندازه کافی خوشبختم که می توانم افراد با استعداد را پیدا کرده یا به سمت خودم جذب کنم، به دلایلی من، آنها را و آنها، من را پیدا می کنند.

۱۹٫ می گوید که در نیویورک و به دلیل هزینه های بالا و پول کمی که دارد گاهی شام چیپس می خورد.

۲۰٫ دینکلیج:  دوست دارم تا شخصیت اصلی یک فیلم رمانتیک را بازی کنم.

سریال بازی تاج و تخت نکته های درباره زندگی پیتر دینکلیج

۲۱٫ درباره سریال” بازی تاج و تخت” گفته است: سریال بسیار خوبی است. هر فردی که به تازگی به جمع مان می پیوندد را با آغوش باز می پذیریم و بعدا به سرعت او را می کشیم.

۲۲٫ وی اولین انتخاب” جورج مارتین” بود تا در نقش” تیریون لنستر” در سریال” بازی تاج و تخت “به ایفای نقش بپردازد.

۲۳٫ پیتر: دوست دارم که بطور مداوم با بازیگران مشابهی بازی کنم.

۲۴٫ در سال ۲۰۱۱ برای نقش آفرینی در سریال” بازی تاج و تخت” مجله نیویورک تایمز او را یکی از هشت بازیگری نامید که تلویزیون را به هنر تبدیل کرده اند.

پیتر دینکلیج در کنار همسر و فرزندانش

۲۵٫ پیتر : جورج مارتین(  نویسنده سریال” بازی تاج و تخت “)نویسنده فوق العاده ای است.

۲۶٫ پیتر: مخالف بازی در تلویزیون به مدت طولانی هستم چون به نظرم هیچ فیلمنامه ای نمی تواند چنان قوی باشد که چند سال مخاطب را حفظ کند اما HBO نویسنده های بسیار با استعدادی جذب کرده است.

۲۷٫ در سال ۲۰۱۲ برای بازی در سریال” بازی تاج و تخت” برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

۲۸٫ دینکلیج از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامزد جایزه امی ساعات پربیننده بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در سریال” بازی تاج و تخت” شد که از این میان سه بار برنده جایزه امی ساعات پربیننده شد.

۲۹٫ دینکلیج: فکر می کنم که هرچه کمتر درباره بازیگری بدانید بیشتر او را جدی می گیرید.

۳۰٫ مادرش گفته بود که رقیبش جایزه گلدن گلوب را به دست خواهد آورد، زمانی که برنده جایزه شد از مادرش تشکر کرد و گفت” او باعث شد تا همیشه فروتن باشیم.”

۳۱٫ زمانی که برای کسب جایزه بر روی سن می رفت از کنار آنجلینا جولی و بردپیت که در مقابلش ایستاده بودند رد شد. بعدا به او تهمت زده شد که به این دو بی توجهی کرده است. اما می گوید که اصلا این دو را ندیده بود.

۳۲٫دینکلیج خواننده خوبی است.

۳۳٫  در سال ۲۰۱۱ صاحب دختری به نام” زلیگ” شد.

پیتر دینکلیج بازیگر هالیوودی

۳۴٫ پیتر : شب ها کتاب می خوانم، چای می نوشم و سگم را به پیاده روی می برم.

۳۵٫ در کودکی حیوان خانگی اش موش بود.

۳۶٫ دینکلیج: خانواده ما از حیوانات عجیب غریبی بعنوان حیوان خانگی نگهداری می کردند.

۳۷٫ دینکلیج: اجتماعی نیستم و شاید بتوان گفت که گوشه گیرم. زندگی یک بازیگر می تواند بسیار خلوت و تنها باشد.

۳۸٫ در سال ۲۰۱۷ دومین فرزندش به دنیا آمد اما تاکنون جنسیت و نام او را اعلام نکرده اند.

۳۹٫ دینکلیج: در نهایت هیچ یک از ما از شغلی که داریم راضی نیستیم.

۴۰٫  همبازی هایش در سریال” بازی تاج و تخت” او را مهربان و شوخ طبع می دانند و گفته اند که بازی کردن در سکانس هایی که باید به وی توهین کنند بسیار برایشان سخت است.

پیتر دینکلیج بازیگر هالیوودی

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی گلدن گلوب تئاتر ازدواج رشد معلم گوشت فارغ التحصیل سیگار موسیقی نیویورک پول نیویورک تایمز تلویزیون چای پیاده روی حیوان موش خانواده جنسیت بازی سریال پارس خواندنی خوانندگی پارس نیوز تاج و تخت 40 نکته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!

     عصر ایران؛ سروش بامداد-  لا‌به‌لای خبرهای مربوط به هنرنمایی‌های پلیسی دربارۀ پوشش زنان این خبر هم دیروز منتشر شد که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای بسیار مهم و به ریاست آقای رییسی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت اقناع‌سازی و رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تأکید کردند. (البته خود اقناع یعنی قانع‌سازی و اقناع دیگر سازی نمی‌خواهد).

  پارسی سره آن می‌شود هم‌زمان با این که داری به زور می‌گویی چی بپوش و چی نپوش و اگر خانم 50 ساله مجرد یا شوهر‌دار با سه تا فوق لیسانس هم باشی عقلت نمی رسد و مأمور جوان ما با سن و تحصیلات کمتر تشخیص می‌دهد اما در کنار این الزام او را قانع هم بکنید. اما آخر مگر در خیابان های شهرها در حال قانع کردن نیستید و اگر اسم این قانع کردن و «اقناع سازی» نیست پس جیست؟!

   یک بار دیگر خبر را بخوانیم: در کنار الزام به رعایت قانون، رفع شبهه هم بکنیم. یعنی مثل نوشابه با ساندویچ و این که همان گونه که ساندویچ را به تنهایی نباید خورد تا در گلو گیر کند این اقناع سازی ( البته قانع سازی درست است و اقناع، سازی نمی خواهد!) هم نقش همان نوشابه را ایفا می کند تا محتوای آن ساندویچ را  که همان زور است بتوان بلعید! 

    راستی چون صحبت از دو قلم خوراکی و نوشاکی - ساندویچ و نوشابه - شد این اشاره هم خالی از لطف نیست که دیروز خبر دیگری هم منتشر شد و آن هم این بود که قیمت تمام اقلام خوراکی در دولت آقای رییسی حتی بیش از نرخ تورمی اعلامی گران شده غیر از هویج! اگر با این مطلب اقناع سازی نشده ( همان قانع سازی چون اقناع یعنی قانع سازی و سازی نمی خواهد!) اعلام کنید تا شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه بعدی به ریاست آقای رییسی جزییات اقناع سازی را هم تصویب کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است