Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس مازندران از برگزاری همایش «پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران» خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز چهارشنبه 28 فروردین ماه ساعت 10:30 در مرکز همایش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاسداشت حماسه‎‌‌های ماندگار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: این همایش در آستانه 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و با همکاری کانون پیشکسوتان سپاه استان، کانون بازنشستگان آجا، اداره‌کل خدمات درمانی نیروهای مسلح، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و شرکت گاز استان برگزار خواهد شد.

ملکی همچنین با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان ارتش در مازندران، از حضور امیر «سید حسام هاشمی» مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا به عنوان سخنران این مراسم خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار کرد: امروز ارتش ایران به یک ارزش پرهیبت و قدرت در منطقه تبدیل شده و هیچ کس را توان رویارویی با آن نیست.

وی با اشاره به اینکه گوشه ای از تحرکات ارتش امروز در منطقه سبب رعب و وحشت در اردوگاه دشمن می شود، خاطرنشان کرد: ارتش ایران با صلابت و صولت حیدری خود توانسته است معادلات کشورهای فزون خواه را در منطقه برهم زده و سفره و بساط این فزون طلبان را جمع کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ارتش ایران ارزشمندی خود را به منصه ظهور رساند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به ارتش هویت داد و در مقابل ارتش نیز در بزنگاه جهاد هشت سال دفاع مقدس توانست ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

عاملی با بیان اینکه ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد، ادامه داد: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت ها به نفع ایران تمام شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صیانت بزرگی برای کشور درست کرده است و دشمن حساب خاصی بر روی قدرت این نیروی مقدر باز کرده است، خاطرنشان کرد: ارتش ایران در دنیا به یک ارتش آرمانی تبدیل شده و تمام عناصر آرمانی شدن یک ارتش در ارتش ایران مشهود می شود.

امام جمعه وجود فرمانده کل قوا را به عنوان یک شخصیت کامل و بینظیر در راس ارتش ایران ستودنی عنوان کرد و گفت: امروز پادگان های ما به یک مدرسه و محل معنویت تبدیل شده است و همه این نعمات را مدیون رهبری و درایت ایشان در اداره مدبرانه کشور هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتش در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای را به نظام کرد و در مقابل نظام نیز به ارتش بها و هویت داد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس که ما درگیر یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بودیم رشادت های ارتش، سپاه و نیروهای مسلح سبب شد تا قطعنامه سازمان ملل در نهایت به نفع ایران صادر شود.

کد خبر 6080925

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش