Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری با همکاری خانه مطبوعات استان کارگاه آموزشی «رسانه و آسیب‌های اجتماعی» برگزار می‌کند.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی باهدف آشنایی بیشتر اصحاب محترم رسانه با مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عهدیه طهماسبی»، با دعوت از اصحاب رسانه استان ایلام برای شرکت در این کارگاه آموزشی، یادآور شد: کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات روز چهارشنبه و صبح پنجشنبه 28 و 29 فروردین‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی، ابراز کرد: این کارگاه آموزشی صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان و اصحاب رسانه این استان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند به جهاد دانشگاهی ایلام، واقع در انتهای بلوار تعمیرکاری، خیابان فدائیان اسلام مراجعه کنند.

 

طهماسبی، در پایان، از کلیه اصحاب محترم رسانه جهت شرکت در این کارگاه آموزشی دعوت به عمل می‌آید.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل کمک به سیل زدگان مسابقات قرآن بارندگی و سیلاب سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم استان بوشهر رسانه آسیب های اجتماعی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد