Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: کشتی گیران نوجوان این استان در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد«جام پیروزی»ترکیه یک مدال نقره و یک برنز بدست آوردند.

به گزارش قدس آنلاین ، سید مسعود ریاضی در این خصوص گفت: امیرحسین متقی در وزن ۶۵ کیلو گرم مدال نقره و مصطفی طغانی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم مدال برنز مسابقات بین المللی جام پیروزی ترکیه را بر گردن آویختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متقی حریفانی از ترکیه، قزاقستان و گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد و در دیدار نهایی با شکست از کشتی گیر کشور میزبان به مدال نقره دست یافت. رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: طغانی هم در مسابقه نخست خود حریفی از کشور گرجستان را مغلوب کرد و در دور دوم مغلوب سالار حبیبی کشتی گیری از ایران شد و در دیدار رده بندی نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت

عباس شیبک  بیان کرد: اختتامیه چهاردهمین دوره رقابت قهرمانی کشور کوراش، انتخابی سه رویداد بین‌المللی از جمله رقابت جهانی مغولستان، قهرمانی آسیا تهران و همچنین بازی‌های آسیایی داخل سالن تایلند به مناسبت گرامیداشت شهید امنیت احسان بابایی و شهدای فراجا به میزبانی سیستان و بلوچستان در سالن ورزشی شهید فهمیده زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت استان خراسان رضوی با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز کاپ قهرمانی را بالای سر برد و خراسان شمالی با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و در نهایت سیستان و بلوچستان میزبان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رقابت‌های آقایان با حضور بیش از ۱۲۰ کوراش باز از سراسر کشور در قالب ۲۱ تیم برای انتخابی های تیم ملی با قضاوت ۲۴ داور مطرح کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: در مراسم اختتامیه مدال، حکم و کاپ‌های قهرمانی تیم‌های برتر با حضور نماینده و عضو هیات رئیسه فدارسیون ووشو، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، معاونت تربیت بدنی سپاه سلمان استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان، سرمربی تیم ملی، مدیر تیم‌های ملی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، رئیس و اعضای هیات ووشو استان و جمعی از مسوولان اهدا شد.

شیبک اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها از استاد اباذری پیشکسوت و مربی با تجربه پیشکسوت ورزش سیستان و بلوچستان در توسعه و گسترش رشته کشتی کچ گردان تقدیر شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت