Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:14:41 GMT

ورود سامانه بارشی از عصر سه شنبه به آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۷۵۵

ورود سامانه بارشی از عصر سه شنبه به آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه بارشی از عصر امروز در استان فعال می‌شود و باعث بارش‌های رگباری شدیدی خواهد شد.

محمد اشجعی با تاکید بر اینکه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد، افزود: باید اقدام‌های پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از حوادث و خسارت‌های احتمالی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ و وزش باد و آذرخش در نواحی مستعد وجود دارد، ابراز داشت: این سامانه باعث وزش باد شدید و گرد و خاک می‌شود و احتمال شکستگی درختان و پرتاب و سقوط اشیا وجود دارد.

اشجعی در پایان گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا عصر فردا ادامه دارد و بعد از آن نیز از استان خارج می‌شود.

کد خبر 4592550

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای استان انتظار می‌رود. - اخبار استانها -

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکردبا اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، اظهار داشت: سامانه بارشی برای استان از امروز بعدازظهر تا روز چهارشنبه انتظار می‌رود که تقویت سامانه بارشی و وزش باد شدید را به همراه دارد.

وی با اشاره به رگبار باران، رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رخداد تگرگ، عنوان کرد: شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، شهرکرد، فرخشهر، سامان، بن، لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن، متأثر از این سامانه بارشی خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر برای استان، مطرح کرد: جاری شدن رواناب، صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سبک برای استان انتظار می‌رود.

وی در پایان با اشاره به احتمال آسیب به گلخانه‌ها به دلیل وزش باد شدید، خاطرنشان کرد: لازم است در این مدت از پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز شود.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • استقرار سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی