Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@05:14:23 GMT

اعلام کلاس‌های آموزش مداحی خانه مداحان در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۷۸۲

اعلام کلاس‌های آموزش مداحی خانه مداحان در سال ۹۸

به گزارش ایکنا؛ کلاس‌های آموزش مداحی خانه مداحان اهل‌بیت(ع) در تمام مقاطع سنی با حضور اساتید سرشناس این حوزه برگزار می‌شود.

در این نشست‌ها آموزش مقتل‌خوانی توسط غلامرضا سازگار، آموزش اخلاق و ادبیات مداحی توسط یدالله بهتاش، ادبیات و شعرشناسی توسط مهدی آصفی، آموزش اصول و فنون مداحی توسط سید آقا سیاح اصل، بهداشت حنجره توسط داود علیزاده، آموزش نغمات آئینی توسط سید علی سادات رضوی و مناجات‌خوانی توسط مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آموزش فنون مداحی توسط محسن طاهری، ادبیات و شعرشناسی توسط محمود تاری، آموزش نوحه‌خوانی توسط حیدر توکلی، آموزش ادبیات عرب توسط کمال‌الدین عبدالوهاب و آموزش اصول مداحی توسط مصطفی خورسندی ارائه می‌شود.

این جلسات دوشنبه‌ شب‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌شود و در پایان  گواهی‌نامه پایان دوره رسمی از خانه مداحان به پذیرفته‌شدگان اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی پل‌چوبی، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی، خانه مداحان اهل‌بیت(ع) مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۰۹۰۶۲۲۵ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه خانه مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها از پانزدهم اردیبهشت ماه است، ابراز داشت: والدین می‌بایست از این تاریخ با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه سایت http://my.medu.ir برای ثبت نام کلاس اولی‌ها منظور شده است، افزود: نحوه ثبت نام مراحل سختی ندارد و در این سامانه اینترنتی به راحتی قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه برای ثبت نام شرط خاصی نیز نیاز نیست، ابراز داشت: تنها شرط برای ثبت نام داشتن شش سال تمام برای کودکان است.

مرادی نسب در ادامه تصریح کرد: نحوه ثبت نام اینگونه خواهد بود که والدین پس از مراجعه به سایت مدرسه مورد نظر را انتخاب و مراحل را انجام می‌دهند.

وی افزود: والدین در صورت داشتن هرگونه سوال خاص به سایت یا آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش می‌توانند مراجعه کنند.

کد خبر 6085302

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است