Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته گزارش‌ها و تصاویر ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که از وقوع آتش‌سوزی گسترده در کلیسای تاریخی «نوتردام» واقع در پاریس، پایتخت فرانسه، با قدمتی۸۵۰ ساله  حکایت داشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توییتی ضمن ابراز تاسف شدید از آتش‌سوزی کلیسای نوتردام پیشنهاد کرده است برای خاموش کردن حریق گسترده این کلیسای تاریخی با استفاده از تانکر از بالا آتش را خاموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: #کلیسای_نوتردام / هنوز سلبریتی‌ها نگفتند سوختن کلیسای نوتردام نتیجه گفتن مرگ بر آمریکاست؟

ترامپ در توییت خود نوشته است: «دیدن این آتش‌سوزی مهیب در کلیسای نتردام در پاریس بسیار وحشتناک است. شاید باید از تانکرهای آب استفاده کرد و از بالا آتش را خاموش کرد.»

حساب کاربری آژانس امنیت مدنی فرانسه در توئیتر هم در پاسخ به ترامپ نوشت: «صدها نفر از آتش‌نشان‌های پاریس تمام تلاش خود را برای تحت کنترل درآوردن آتش‌سوزی وحشتناک به کار بسته‌اند. تمام راه‌ها برای خاموش‌کردن آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد جز استفاده از هواپیما؛ چراکه اگر استفاده شود ممکن است باعث فروریختن تمام سازه کلیسا شود.»

این اظهارات سبک‌سرانه ترامپ به سوژه خنده و تمسخر بسیاری از کاربران اینترنتی تبدیل شده است. یکی از کاربران فرانسوی توییتر در پاسخ ترامپ نوشت: «ما فرانسوی‌ها اصلاً بلد نیستیم و داریم آتش را فوت می‌کنیم! اما متاسفانه فایده نداشت. کمک‌مان کن ای حاکم قدر جهان!»

یک کاربر آمریکایی نوشت: «ما را ببخشید. الآن او را می‌بریم به تخت خوابش که بخوابد!!»

در ادامه تعدادی از واکنش‌های طنز کاربران به پیشنهاد مضحک ترامپ درباره خاموش کردن آتش کلیسای نوتردام را می‌خوانید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ واکنش کاربران آتش سوزی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!

جهت تماشای این برنامه کلیک کنید

طرفداری | رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است.

این روزها بازار FC24 از همیشه داغ‌تر است و افراد زیادی مشغول به انجام این بازی هستند. برخی این بازی را فراتر از یک تفریح ساده می‌بینند و آن را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند به طوری که FC24 برای ‌آن‌ها تبدیل به یک شغل و منبع درآمد شده است. رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است و از این پس هم شاهد ویدیوهای آموزشی FC24 خواهید بود و و هم مصاحبه‌های متنوعی را با قهرمانان این رشته خواهید دید.

در اولین قسمت، علیرضا کوچک برابر متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی نشست و با دو قهرمان FC24 گفتگو کرد. شما بیننده یک مصاحبه جذاب و متفاوت از رسانه طرفداری هستید...

کارگردان: بهمن رضائی

مجری: علیرضا کوچک

مهمانان: متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی

فیلمبردار: علیرضا منوچهری

صدابردار: جواد محبوب

تدوین: کیان موسوی

گرافیک: حسین خسروی

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)