Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اقدام آمریکا علیه سپاه و تأثیرش در ممانعت از اجرای تعهدات اف ای تی اف در قبال ایران، افزود: اف ای تی اف یک ساز و کار مالی است. اروپا ادعا دارد که اتحادیه ای با هویت حقوقی مستقل‌ است، بر اساس این ادعا قاعدتا تصمیم ترامپ مربوط به محدوده جغرافیایی آمریکا می شود. حال باید ببینیم اروپا چه‌قدر مستقل است و می‌تواند بر اساس ادعا و تصمیم خود عمل کند؛ در واقع این یک مقطع تاریخی برای اروپاست و باید ببنیم چه‌قدر به تعهدات و مقررات بین المللی پایبند می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره نگاه دولت به اف‌ای‌تی‌اف اظهار کرد: تا الان همان دلایلی که برای تقدیم لوایح چهارگانه به مجلس شورای اسلامی وجود داشت، همان دلایل برای ادامه پیگیری دولت وجود دارد و دولت از تمام طرفیت‌های قانونی خودش استفاده می‌کند چون سیاستش این است که همکاری ها و کانال‌های مالی و بانکی کشور با موسسات مالی و بانک‌های دنیا ادامه پیدا کند و تقویت شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد

اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد و این مجلس قصد دارد یک بسته حمایتی از اسرائیل را خارج از برنامه به رای گیری بگذارد.

به گزارش مشرق، رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بعد از حمله هوایی ایران علیه اسرائیل درخواستهای دو حزبی جدید برای تصویب بسته کمکهای خارجی به اسرائیل افزایش یافته و مجلس نمایندگان هفته آینده(میلادی) درباره آن رای گیری خواهد کرد.

این اعلامیه از سوی «استیو اسکالیز» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا و پس از حمله هوایی گسترده جمهوری اسلامی ایران به سرزمینهای اشغالی منتشر شده است.

اسکالیس در این بیانیه گفته: «با توجه به حمله غیرقابل توجیه ایران به اسرائیل، مجلس نمایندگان هفته آینده از برنامه عادی اعلام‌شده قبلی خود خارج می‌شود تا به جای آن قانون مربوط به حمایتهای مالی از اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد..»

در این بیانیه مشخص نکرده است که منظور کدام طرح پیشنهادی درباره حمایت خارجی از اسرائیل است چرا که بسته پیشنهادی قبلی که حمایت مالی همزمان از اسرائیل و اوکراین را خواستار شده در کنگره به بست خورده و فعلا رها شده است.

بسته ۹۵ میلیارد دلاری کمک مالی به اوکراین و اسرائیل در سنای آمریکا با ۷۰ رای موافق مورد تصویب قرار گرفت اما این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • جزییات پیام‌هایی که اخیرا میان ایران و آمریکا رد و بدل شدند
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه | اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی
  • ادامه موج حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهونیستی در سمنان
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی /آمریکا وارد میدان شود، پایگاه هایش در منطقه را خواهیم زد
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد
  • واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی