Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@20:11:42 GMT

با گران‌قیمت‌ترین هتل‌های شیراز و کاشان آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۸۸۳

با گران‌قیمت‌ترین هتل‌های شیراز و کاشان آشنا شوید

هتل زندیه یکی دیگر از هتل‌های گران‌قیمت‌ شیراز است که در خیابان هجرت واقع شده است. این هتل نیز پنج ستاره است و امکانات کاملی دارد. هم‌چنین این هتل از لحاظ سبک معماری نیزجالب است و در ساخت آن از معماری دوران قاجاریه و زندیه الهام گرفته شده است. هزینه رزرو اتاق‌های هتل زندیه شیراز از ۳۸۱ هزار تومان برای اتاق یک تخته شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : برخی افراد دوست دارند وقتی به شهری سفر می‌کنند در لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های آن شهر اقامت کنند. این افراد تمایل دارند بدانند که بهترین هتل هر شهری کجاست تا مبادا در طول سفر آب در دلشان تکان بخورد. اسنپ‌ تریپ  در این مطلب گران‌ترین هتل‌های شیراز و کاشان را معرفی کرده‌ است.
شیراز
گران‌قیمت‌ترین هتل شیراز، هتل بزرگ است که جزو هتل های تخفیف دار شیراز به حساب می‌آید و می‌توان آن را مشهورترین هتل شیراز نیز دانست. این هتل پنج ستاره که در مجاورت دروازه قرآن ساخته شده، یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌های ایران است. همچنین رستوران گردان هتل بزرگ شیراز، بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران است. هزینه رزرو اتاق یک‌ تخته در این هتل ۴۸۳ هزار تومان است.

 هتل زندیه یکی دیگر از هتل‌های گران‌قیمت‌ شیراز است که در خیابان هجرت واقع شده است. این هتل نیز پنج ستاره است و امکانات کاملی دارد. هم‌چنین این هتل از لحاظ سبک معماری نیزجالب است و در ساخت آن از معماری دوران قاجاریه و زندیه الهام گرفته شده است. هزینه رزرو اتاق‌های هتل زندیه شیراز از ۳۸۱ هزار تومان برای اتاق یک تخته شروع می‌شود.
اقامتگاه سنتی فیل یکی دیگر از مراکز اقامتی گران‌قیمت در شیراز است که در خیابان کریم خان زند قرار دارد. بنای این اقامتگاه سنتی، معماری زیبا و چشم‌نوازی دارد که یادآور معماری اصیل ایرانی است. فضای داخلی اتاق‌ها نیز شبیه خانه‌های اعیانی قاجاری‌هاست. هزینه رزو اتاق های این اقامتگاه سنتی از ۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان برای اتاق دو تخته دابل شروع می‌شود و به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان برای سوئیت چهار تخته می‌رسد.
کاشان
کاشان پر است از اقامتگاه‌های سنتی و برای رزرو هتل در کاشان با تخفیف  به سختی نمی‌افتیم. اقامتگاه‌های سنتی این شهر در اصل خانه‌هایی تاریخی هستند که در گذشته محل زندگی اعیان و اشراف بوده‌اند. هزینه رزرو این اقامتگاه‌های سنتی متفاوت است. اقامتگاه سنتی آریانا اسپا، اقامتگاه سنتی خانه منوچهری و اقامتگاه سنتی سرای عامری‌ها از جمله گران‌ترین اقامتگاه‌های سنتی کاشان هستند.
 سرای عامری‌ها، یکی از مشهورترین و زیباترین خانه‌های تاریخی کاشان و از جاذبه‌های دیدنی این شهر. این خانه در واقع از چند خانه متصل و تودرتو تشکیل شده است. بنای این اقامتگاه در دوران زندیه ساخته شده و از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان است که محل زندگی خاندان عامری بوده. اگرچه قدمت این خانه بسیار زیاد است، اما چندین بار، بازسازی شده و بیشتر تجهیزات آن نو هستند. هزینه رزرو اتاق یک تخته در این اقامتگاه ۴۱۸ هزار تومان است. از میان اتاق‌ها و سوئیت‌های این اقامتگاه، سوئیت سه نفره شاه‌نشین گران‌ترین است که برای رزرو آن باید ۱ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان بپردازید.
اقامتگاه سنتی آریانا اسپا نیز اقامتگاهی گران‌قیمت است که هزینه رزرو اتاق‌هایش از ۵۴۰ هزار تومان تا ۸۳۰ هزار تومان است. آریانا اسپا خانه‌ای تاریخی مربوط به دوران قاجار است که امروز به اقامتگاهی مجهز برای مسافران تبدیل شده.
اقامتگاه سنتی خانه منوچهری یکی دیگر از گران‌قیمت‌ترین اقامتگاه‌های کاشان است. خانه منوچهری نیز یکی از دیدنی‌های کاشان است که حدود ۴۰۰سال قدمت دارد. این خانه تاریخی نیز بازسازی شده و هم‌اکنون امکانات مناسبی برای مسافران دارد. هزینه رزرو اتاق در این اقامتگاه سنتی از ۴۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هتل شیراز کاشان تور گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت