Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از باقی‌ماندن شعارهای جوان‌گرایی در حد حرف گلایه کرد و آن را به جوان‌فریبی تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جوان، اظهار کرد: متاسفانه در کشور بحث جوانگرایی مطرح است اما در عمل به جوانان پرداخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که چند ماه قبل قانون منع به کارگیری بازنشستگان به نفع جوانان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، گفت: به نظر می‌رسد این قانون هدفی جز مدیریت شهری نداشت چرا که بعد از رفتن شهردار تهران اجرای این قانون نیز به فراموشی سپرده شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه نه تنها این قانون به خوبی اجرا نشد بلکه ظرف مدت کوتاهی اصلاحیه آن به مجلس شورای اسلامی برده شد که اتفاق خوبی هم نبود،اظهارکرد: سال گذشته در روز جوان طرح کاهش سن مدیران در شهرداری را به تصویب رساندیم و قرار شد که سه ماه بعد معاونت منابع انسانی لایحه‌ای را در خصوص کاهش سن مدیران به شورای شهر بدهد، اما هنوز این مهم محقق نشده است.

نظری در پایان گفت: به نظر می‌رسد شعارهای جوانگرایی در همان حد حرف باقی‌مانده و بیشتر به جوان‌فریبی شبیه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران قانون منع به کار گیری بازنشستگان مديريت شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند

احد وظیفه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طی امروز و فردا با ورود سامانه بارشی در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، بخش های جنوبی فارس، بخش های جنوب شرقی و بوشهر بارش های خوبی پیش بینی می شود که تا حدودی کم بارشی های جنوب را جبران می کند.

به گفته او، بنابر آمارها متوسط بارش های کشور ۴۵ درصد کمتر از نرمال و از لحاظ دمایی نرمال و بیش از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: براساس نقشه های هواشناسی، به غیر از بخش های غربی مابقی بخش ها با کمبود بارش مواجه هستند. همچنین در استان های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی وضعیت آبی نامطلوب است.

رئیس مرکز خشکسالی با بیان اینکه برای مدیریت منابع آب و تامین آب شرب دچار چالش هستیم، افزود: گرچه در پاییز و نیمه اول زمستان دچار کم بارشی بودیم، اما در اسفند و فروردین  بارش های مناسبی داشتیم.

او با بیان اینکه وارد چهارمین سال خشکسالی شدیم، گفت: با توجه به شرایط خشکسالی و کم بارشی برای چهارمین سال متوالی، مدیریت منابع آبی باید مورد توجه تمامس بخش های صنعت، کشاورزی و شرب قرار بگیرد.

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارندگی در برخی مناطق به کشاورزان توصیه می شود که راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار خود قرار دهند به طوریکه در مواقع بارندگی از برداشت آب های زیرزمینی و چاه ها اجتناب کنند و همواره مدیریت انرژی و آب را صرفه جویی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید