Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به این که در خصوص شرکت هپکو با وزیر اقتصاد بارها مذاکره کرده‌ایم، گفت: وزارت اقتصاد باید در خصوص واگذاری‌ها دقت کند تا مشکل به مشکل این شرکت افزوده نشود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید مهدی مقدسی در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در مورد شرکت هپکو گفت: در خصوص این شرکت با وزیر اقتصاد چندین و چند بار صحبت و مذاکره کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم که کاری کنیم تا این شرکت رونق پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزارت اقتصاد باید در خصوص واگذاری‌ها دقت کند تا مشکلات به مشکل این شرکت افزوده نشود. ان‌شاءالله که دولت خودش شخصاً دخالت می‌کند و این موضوع را مدیریت می‌کند.

این گزارش می‌افزاید: سازمان خصوصی‌سازی به تازگی با انتشار اطلاعیه‌ای و البته بدون بیان قیمت پایه، اعلام کرده است: بلوک 60.72 درصدی سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین – هپکو(سهامی عام) شامل یک میلیارد و 418 میلیون و 880 هزار و 548 سهم را از طریق فرابورس ایران عرضه می‌کند.

نمایندگان مجلس با تاراج بیت المال به اسم خصوصی سازی مخالفندانتقاد از انتصابات سیاسی درخصوص سازمان خصوصی سازیوزارت دادگستری نظارت بیشتری بر خصوصی سازی داشته باشدچند شغله بودن، حاشیه جدید این روزهای رئیس خصوصی سازی

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگویی رادیویی عنوان کرد: مسؤولیت اصلی وزارت جهاد کشاورزی تولید غذای سالم، کافی و در دسترس در داخل کشور و برداشتن محدودیت‌های صادراتی است.

وی با اشاره به بارش‌ها از نیمه دوم بهمن ماه در ادامه افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی در جهان و قرار گرفتن ایران در کمربند منطقه خشک و نیمه‌خشک، برای استفاده از منابع از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌های کشاورزی، مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشگران متخصص درصدد تأمین منابع با افزایش بهره‌وری هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر نقش حاکمیتی دولت خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌ها و دانش‌بنیان‌ها است تا ضمن تأمین نیاز داخل، در بازارهای منطقه و بین‌المللی ایفای نقش کنیم.

نیکبخت با ارائه آماری در حوزه صادرات گوجه، پیاز و سیب‌زمینی عنوان کرد: با توجه به اینکه هر سال با نوسان قیمت این سه محصول روبرو بودیم، با صادرات ۱۰ هزار تنی گوجه، پیاز و سیب زمینی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تولید و صادرات برداشته شد؛ به طوری که در سال ۱۴۰۲ علاوه بر تولید و تنظیم بازار تخم مرغ به صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ دست یافتیم.

وزیر جهاد کشاورزی اولویت بعدی وزارت جهاد کشاورزی را حوزه آبخیزداری دانست و گفت: با وجود ظرفیت‌های بسیاری که در تولید ماهیان زینتی، گرمابی، سردابی و تولید در قفس داریم، فقط ۱۵ درصد از ظرفیت کشور استفاده شده که با وجود ۵۵۰ حلقه چاه می‌توان از این منابع در جهت پرورش ماهی، زراعت و باغبانی استفاده کرد.

نیکبخت ظرفیت سواحل شمال و جنوب کشور را برای سرمایه‌گذاری بسیار بی‌نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا علیرغم تأمین داخلی، بتوان از تولید پایدار در صنایع تکمیلی و تبدیلی و صادرات بهره برد. کد خبر 6063971

دیگر خبرها

  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • مالکیت دولت و مدیریت مردم، بهترین الگو برای مردمی‌سازی اقتصاد است
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم / دنبال تصویب قوانین جدید نباشد