Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در پی ترور و شهادت مظلومانه یکی از افسران خدوم پلیس راهور شهرستان زاهدان به نام سرهنگ دوم شهید "غلامحسن جامدوست" در ۱۸ دی ماه سال گذشته در خیابان "سعدی" زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس با انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی مستمر توانست به سرنخ‌هایی از فعالیت‌های اعضای این گروهک تروریستی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروهک با اقدامات و فعالیت گسترده در فضای مجازی با بر عهده داشتن مدیریت چند گروه و کانال هدفمند با برنامه‌ریزی به هواداری و جذب نیرو برای گروهک‌های تروریستی و تکفیری اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: در ادامه با چند ماه تلاش مداوم شبانه‌روزی و اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه این عناصر در ۲ نقطه از استان شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی در یک اقدام عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی ضمن اقرار صریح و بازسازی صحنه به شهادت رساندن این مأمور وظیفه شناس، به انجام این ترور با انگیزه جلب اعتماد برای پیوستن به یکی از گروهک‌های تروریستی و تکفیری در خارج از کشور اعتراف کردند.

شهید جام دوست پس از ۲ و نیم سال خدمت خالصانه در این منطقه محروم در شب چهارشنبه هجدهم دی ماه سال ۹۷ هنگام انجام ماموریت و گشت‌زنی در سطح شهر زاهدان توسط یک تیم تروریستی و از خدا بی خبر به همراه راننده با سلاح گرم مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل و روحش ملکوتی اش به آسمان‌ها پرواز به جمع یاران شهیدش پیوست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم تروریستی گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • ببینید | ویدیو دوربین مداربسته از لحظه حمله عامل تروریستی قندهار