Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابلی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان در منطقه پلدختر به سطح پایدار رسیده است، گفت: ۶ اکیپ سیار هر روز به کمپ های اسکان در مناطق سیل زده سرکشی می کنند.

«شهنام بابلی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اخرین وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده گفت: در اق قلا شرایط بهداشتی و درمانی به وضعیت پایدار رسیده است تا جایی که بیمارستان صحرایی سپاه به کار خود در این منطقه پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه به دستور فرمانده ارتش تا زمانیکه نیاز باشد ارتش کنار مردم می ماند، افزود: در بیمارستان پلدختر، آق قلا، اهواز علاوه بر سرویس های درمانی با حضور 60 پزشک عمومی، متخصص، داروساز  و دامپزشک در 3 بیمارستان، 6 اکیپ سیار هر روز به کمپ های اسکان سرکشی می کنند و خدمات مورد نیاز درمانی و دارویی و بهداشتی را ارایه می هند.

 

این مقام مسئول در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به احتمال شیوع برخی از بیماری های عفونی و سالک در مناطق سیل زده یادآور شد: برای پیشگیری از شیوع برخی بیماریها تیم های بهداشتی و درمانی در اق قلا، پلدختر، اهواز  به طور مستمر آب آشامیدنی را  کنترل و گندزدایی و سمپاشی های مورد نیاز صورت می گیرد .

 

بابلی در بخش دیگری از سخنان خود به ارایه وسایل بهداشتی مانند مسواک و خمیر دندان و مایع دستشویی اشاره کرد و افزود: همچنین مواد سلولزی و مورد نیاز کودکان و بانوان در اختیار هموطنان گرامی قرار می گیرد.

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تاکنون 32 هزار ویزیت، 62 عمل جراحی در منطقه آق قلا ارایه شده است.

 

بابلی در مورد خدمات بهداشتی و درمانی در پلدختر نیز اظهار کرد: در پلدختر نیز وضعیت بهداشتی و درمانی به سطح پایدار رسیده است و پس از این مرحله نیازمند حمایت دولت برای ارایه نیاز های عمومی مانند پتو، چادر و مایحتاج مورد نیاز زندگی هستیم تا هموطنان از آسیبها و بیماریها مصون بمانند .

 

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در پلدختر تاکنون 8 هزار ویزیت عمومی، تخصصی ارایه شده است و به طور متوسط روزانه 2 تا 2500 ویزیت پزشکی ارایه شده است./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بارندگی و سیلاب مجلس سپاه پاسداران سیل زدگان سیار ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی