Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدارسیون دوچرخه سواری به تنش های اخیر این 2 نهاد پایان داد تا این فدراسیون در آستانه رقابت های آسیایی، بدون حاشیه راهی ازبکستان شود.

«رضا صالحی امیری» امروز (سه شنبه) با هدف عید دیدنی و بازدید به همراه جمعی از مسئولان این نهاد در فدراسیون دوچرخه سواری حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«خسرو قمری» رئیس فدراسیون دوچرخه سواری روز شنبه در گفت و گویی، حمایت های کمیته ملی المپیک از این رشته ورزشی را محدود خواند و اظهار داشت: «برای اعزام تیم به رقابت های قهرمانی آسیا و تأمین هزینه‌های تیم با پاسخ نه چندان رضایت بخش این نهاد ورزشی روبرو شدیم.»
کمیته ملی المپیک نیز در واکنش با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که این نهاد ورزشی با پرداخت اعتبارات کامل سال 97 به این فدراسیون، تمام هزینه های اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا را هم پرداخت کرده و ادبیات استفاده شده توسط رئیس فدراسیون شایسته نبوده است.
بدنبال گلایه ها فدراسیون و واکنش کمیته ملی المپیک، رسانه ها در گزارش هایی به وجود تنش مابین این 2 نهاد دامن زدند که البته رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در این فدراسیون به شایعات پایان داد و در این جلسه دوستانه اظهار داشت: بهتر است راجع به گذشته صحبت نکنیم؛ همه از شرایط موجود اطلاع داریم و ممکن است در این بین تحت فشار صحبت ها و گلایه هایی مطرح شود؛ ما همه جزء یک خانواده هستیم، بهتر است حواشی را کنار بگذاریم چرا که موفقیت های تمامی فدراسیون ها از جمله فدراسیون دوچرخه سواری در کارنامه کمیته ملی المپیک ثبت می شود.
«طاهره طاهریان» نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه حضور داشت و از سایر افراد حاضر می توان به «محمود پراش» سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری، «مهدی سهرابی» کاپیتان این تیم، «محمود وفایی» رئیس سازمان لیگ و «مرجان محمودی» نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اشاره کرد.
تیم ملی دوچرخه سواری ایران جمعه 30 فروردین برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی تاشکند پایتخت ازبکستان می شود.
تیم ملی ایران با 13 ورزشکار در این مسابقات که از سوم تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، شرکت خواهد کرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا