Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:03:15 GMT

ریبری در السد جایگزین ژاوی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۴۵۴

هافبک تیم بایرن مونیخ یکی از جدی ترین گزینه های باشگاه السد برای پیوستن به این تیم در فصل آینده است.

به گزارش ورزش سه، یکی از مهم ترین خبرها پیرامون فوتبال آسیا در این روزها، حضور فرانک ریبری در تیم السد قطر است. وینگر باتجربه و پرافتخار بایرن مونیخ، پس از دوازده سال حضور در این تیم بزرگ، از آلمان خارج می شود و آسیا مقصد احتمالی او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راه رسیدن به آسیا، تیم السد قطر به احتمال فراوان این بازیکن را به خدمت می گیرد. همچنین رسانه های آلمانی از جمله کیکر، وسترن سیدنی استرالیا را هم یک مشتری جدی ریبری معرفی کرده اند.


ریبری در برنامه های مدیران السد جای ویژه ای دارد و احتمالا جایگزین ژاوی خواهد شد. ستاره اسپانیایی السد گزینه بسیار مهمی برای جانشینی ژسوالدو فریرا در سمت سرمربیگری قهرمان قطر محسوب می شود و در این صورت، ریبری می تواند نقش رهبر تیم را درون زمین ایفا کند و ستاره فصل های آتی السد باشد.

 

قطر فرانک ریبری بایرن مونیخ السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر فرانک ریبری بایرن مونیخ السد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها