Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضا بیگی ، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به تعلل آشکار دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در بازی مقابل سپیدرود رشت شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی در این نامه نوشت:     واپسین روزهای فصل لیگ برتر، جمعه بیست و سوم فروردین ماه، در جریان مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت، تماشاگران شاهد تعلل آشکار دروازه‌بان تیم تراکتورسازی بودند که سرانجام شکست پر گل این مسابقه را برای تیم تراکتورسازی رقم زد و این به منزله محروم شدن تیم فوتبال تبریز و دست نیافتن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وقتی به سوابق این فرد مراجعه می‎شود، ارادی بودن این سهل انگاری بیشتر در ذهن متبادر می‎شود. مردم آذربایجان سال‌هاست در آروزی به اثبات رسانیدن یکی از قابلیت‌های برجسته خود در عرصه فوتبال هستند، متاسفانه هرگاه تحقق قهرمانی تیم پرافتخار تراکتورسازی قریب‌الوقوع می‎نماید، توطئه‎ای خیانت‌آمیز و ناجوانمردانه، این امید نهفته در اعماق دل‌های میلیون‌ها پرشور باشگاه را به یاس بدل می‎نماید؛ به نحوی که گاهی این مهم بازتاب ملی پیدا کرده و آثار سوء آن در مناسبت‎های مختلف خودتمایی می‌کند که کارت قرمز مردم آذربایجانم درجریان سفر سال 94 هیات وزیران به تبریز از آن جمله می‎باشد.     مردم انتظار دارند اراده قاطع وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در برخورد با مافیای کثیف ورزش و فوتبال در بررسی جدی و آشکارکردن پشت پرده این حادثه تلخ، تجلی پیدا کند. لازم به ذکر است داوری ضعیف این مسابقه و فحاشیت قومیتی هواردان سپیدرود نیز علاوه بر موارد مطرح شده نیازمند تامل است.   
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی تراکتورسازی تبریز نماینده مردم وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است