Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@07:26:44 GMT

حمایت از هنر ۸۰۰ ساله دارایی‌بافی توسط بانک سامان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۵۵۵

حمایت از هنر ۸۰۰ ساله دارایی‌بافی توسط بانک سامان

به گزارش پایگاه خبری امتداد، زمینه اصلی این کتاب اختصاص به تبیین نگاه جدیدی در صنایع دستی شهر یزد دارد که با رویکردی خلاقانه هنر ترمه‌دارایی را با دارایی‌بافی ترکیب کرده است.

بر اساس این گزارش، خاستگاه هنر دارایی‌‌بافی با قدمتی ۸۰۰ ساله در شهر یزد است که بر این اساس بانک سامان ضمن آغاز فاز مطالعاتی و پژوهشی در مورد این هنر دیرینه دستاوردها و تجارب جدید هنرمندان امروزی را نیز دستمایه کتاب قرارداده تا کتابی کامل و جامع در خصوص ترمه‌دارایی تهیه و منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، کتاب ترمه‌دارایی در ۱۱۲ صفحه و قطع ۲۳٫۵*۳۰ و جلد گالینگور با تیراژ ۱۶۰۰نسخه با محتوا و تصاویری اختصاصی در روابط عمومی بانک سامان تولید شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته ضعف و بیحالی و افت فشارخون یک خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند (محدوده ایستگاه ۲ تله سیژ) به پایگاه امداد و نجات دربند گزارش شد.

وی گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به محل حادثه اعزام شد و نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدوم را به پایین ارتفاعات منتقل و در نهایت با اخذ رضایت شخصی مرخص شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از ورزشکاران و شهروندان خواست، نکات ایمنی و همچنین تغذیه مناسب پیش از کوهنوردی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 6064450

دیگر خبرها

  • کتاب «های هانیه های» روانه بازار نشر شد
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • همه چیز درباره مسجدی که ۱۰۷۲ ساله شد + عکس
  • مسجد جمکران ۱۰۷۲ ساله شد
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد