Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:07:05 GMT

ارائه کلیات انتخابات مجلس و خبرگان به شورای نگهبان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۷۰۸

ارائه کلیات انتخابات مجلس و خبرگان به شورای نگهبان

«سید سلمان سامانی» از ارسال کلیات و برنامه زمان بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شورای نگهبان خبر داد و گفت: آموزش‌های دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در چند سطح انجام خواهد شد.
وی اظهارداشت: همایش و دوره‌های آموزشی استانی از ابتدای اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر انتخابات وزارت کشور با حضور در تمامی استان‌ها انجام خواهد شد و معاونان سیاسی استانداری ها، مدیران کل سیاسی و انتخابات، فرمانداران و بخشداران در این دوره آموزشی حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها تاکید کرد: آموزش‌های منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های وزارت کشور خواهد بود که بر این اساس استان‌های کشور به یازده گروه تقسیم شده اند و از اول مهرماه، هر هفته مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات - هر گروه در یک استان - حضور یافته و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود.
سامانی آموزش مربیان انتخابات را از دیگر برنامه‌های وزارت کشور عنوان کرد و گفت: از تمامی استان‌ها خواسته شده کارشناسان و افراد مورد تایید خود را به وزارت کشور معرفی کنند تا آموزش‌های انتخابات از نظر قوانین و مقررات، مسائل امنیتی و حفاظتی و زوایای اجرایی به آن‌ها داده شود.
وی یادآورشد:این افراد به عنوان مربیان آموزش دیده به استان‌های خود بازگشته و نسبت به ارائه آموزش به هیأت‌های اجرایی، کارکنان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار و اعضای شعب اخذ رای اقدام خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور روز دوازدهم اسفندماه سال گذشته از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در روز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی وزارت کشور برای بخشداران، فرمانداران و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات آغاز شده و طبق جدول زمانبندی انجام می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات مجلس خبرگان رهبری شورای نگهبان سخنگوی وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد