Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:48:00 GMT

باید در هزینه ها صرفه جویی کرد/ هزینه های ورزش مدیریت شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۷۵۴

باید در هزینه ها صرفه جویی کرد/ هزینه های ورزش مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا صالحی امیری به همراه طاهریان نایب رئیس، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو ۲۰۲۰، کیکاووس سعیدی خزانه دار، رضا رحیمی عضو هیأت اجرایی و غلامحسین شعبانی مشاور رئیس کمیته امروز سه شنبه ۲۷ فروردین با حضور در فدراسیون‌های دوچرخه سواری، پرورش اندام، نابینایان، شنا شیرجه و واترپلو، ورزش‌های رزمی، پزشکی ورزشی، فوتبال، غواصی و نجات غریق با رئیس و اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون‌ها دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدیدها صالحی امیری ضمن اینکه شنونده مشکلات و معضلات اعضای هیأت رئیسه و نماینده ورزشکاران فدراسیون‌ها بود، اظهار داشت: امسال بواسطه کسب سهمیه المپیک سال بسیار مهمی برای ورزش کشور محسوب می‌شود. همچنین به دلیل شرایط سخت اقتصادی باید همه در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و با دقت هزینه‌ها را مدیریت کنند، با این وجود ما نیز حمایت‌های لازم از ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک خواهیم کرد.

کد خبر 4592640

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)

منبع: اصلاحات نیوز 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: ورزشکاران مهاجر ایران رویکرد سیاسی ندارند اما می‌توانند ابزار سیاسی دیگران شوند صالحی امیری مشمول بازنشستگی نمی‌شود

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد