Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- فرمانده تيپ 40 متحرک هجومي ارتش اردبيل گفت: انتقال پادگان ارتش در اين شهر از سال هاي قبل مطرح بوده و مقرر است برا ياانتقال آن به خارج از شهر تصميم گيري نهايي گرفته شود .

‎به گزارش ايرنا ، سرهنگ محمود سليمانيان روز سه شنبه در نشست خبري با خبرنگاران افزود:چندين نقطه براي انتقال اين پادگان مشخص شده ولي نتيجه نهايي آن مستلزم کار کارشناسي است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: هنوز مکان مشخصي تعيين نشده و قرار است در باره آن تصميم گيري شود .
سليمانيان درباره برنامه هاي هفته ارتش افزود: ديدار جمعي از کارکنان پايور متحرک با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل،تجديد پيمان با آرمان هاي امام و شهداي انقلاب ،ديدار با خانواده شهدا،انجام بخشي از طرح هاي مردم ياري در قالب گرو هاي پزشکي به مناطق محروم استان ،حضور نمايندگان تيپ در مدارس و دانشگاه ها و رژه نيروي هاي مسلح از جمله برنامه هاي هفته ارتش است .
فرمانده تيپ 40 متحرک هجومي ارتش اردبيل با بيان اينکه ارتش آمادگي مقابله با بحران ها را دارد افزود: ارتش آماده هرگونه مقابله با حوادث غير مترقبه ،سيل،زلزله و آتش سوزي را دارد و در سل اخير هم کمک هاي فرارواني براي سيل زدگان صورت گرفت .
سليمانيان گفت: ارتش جمهوري اسلامي در سيل اخير 10 هزا رنفر از نيروهاي ارتش براي کمک رساني حضور دارند .
‎وي با بيان اينکه ارتش مدافع نظام است افزود: ارتش همواره از نظام دفاع کرده و امنيت عمومي را براي مردم در مرزها فراهم کرده است.
فرمانده تيپ 40 متحرک هجومي ارتش اردبيل بيان کرد: وجه تمايز ارتش جمهوري اسلامي با ديگر ارتش در دنيا اعتقادات و باورهاي ديني است که در سايه اين اعتقادات و رهنمودهاي مقام رهبري موفقيت هاي زيادي را در خدمات رساني به نظام و مردم بدست آورده است.
وي افزود: در کنار آموزش هاي نظامي در ارتش آموزش هاي عقيدتي بطور مرتب برگزار شده و کلاس هاي عقيدتي و ديني در ارتش بصورت منظم همواره داير است.
فرمانده تيپ 40 متحرک هجومي ارتش اردبيل اظهار داشت : با توکل به خدا ارتش امنيت مرزها را برعهده گرفته و همگام با ديگر نيروهاي مسلح تحرکات دشمن را رصد کرده و نگذاشته ذره اي به کشور آسيب و صدمه اي وارد شود.
سليمانيان بيان کرد: آمادگي نيروهاي مسلح و همچنين پشتوانه مردمي باعث شده کشور ما از آسيب هاي دشمن مصون بماند.
مراسم رژه نيروي زميني ارتش پنجشنبه روز 29 فروردين ماه برگزار مي شود .
7110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده سلامت جسمی زائران حج ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

به نقل از جمعیت هلال احمر، سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی است و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده؛ به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: دارو‌ها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم