Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:21:00 GMT

نماینده قائمشهر در مجلس از حال رفت!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۹۰۲

علی ادیانی، نماینده قائمشهر بعد از جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در مقابل غذا خوری نمایندگان از حال رفت که با حضور تیم پزشکی مجلس شورای اسلامی و جمالی نماینده فسا که پزشک هم است، به هوش آمد.

جمالی ، در توضیح وضعیت ادیانی، گفت‌: بنده در حین مصاحبه با خبرنگاران بودم که به بنده خبر دادند که آقای ادیانی در قسمت سلف سرویس غذا خوری مجلس شورای اسلامی بر روی زمین افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریعا خود را به ایشان رساندم که تیم پزشکی مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت بیم آن می رفت که خدای ناکرده ایشان سکته قلبی کرده باشند. کارهای اولیه انجام و مشخص شد که موضوع سکته قلبی نیست.

وی افزود: آقای ادیانی صبح امروز (سه‌شنبه) دندانش را کشیده بود که در پی آن تزریق داشت و به همین دلیل دچار شوک وازوواگال یا همان تحریک عصبی و به دنبال آن بی حسی شد که در آن زمان فشارشان روی ۶ و قندش روی ۹۶ بود و علی‌رغم این که هوشیاری لازم و علائم حیاتی پایدار داشت، اما برای اقدامات بعدی به خصوص از لحاظ قلبی او را به یکی از مراکز درمانی منتقل کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جلسه علنی شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی پزشک مصاحبه زمین مجلس شورای سکته قلبی مراکز درمانی مجلس شورای اسلامی مراکز درمانی قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها