Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که قرار بود محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی برای ارائه توضیحات درباره اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل سپیدرودرشت، روز گذشته به کمیته اخلاق برود، اما این جلسه به علت غیبت این دروازه‌بان برگزار نشد.

یک منبع آگاه اعلام کرد فروزان به علت تهدید‌های هواداران تراکتورسازی نتوانست روز گذشته به تهران بیاید تا در جلسه کمیته اخلاق شرکت کند، اما او امروز به تهران می‌آید تا در جلسه کمیته اخلاق حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره زمان جلسه بعدی کمیته اخلاق گفت: کمیته اخلاق قرار است زمان جلسه را اعلام کند تا فروزان برای ارائه توضیحات در این جلسه حضور یابد.

یکی از اعضای کمیته اخلاق هم اعلام کرد که جلسه رسیدگی به پرونده فروزان به علت مسائلی لغو شد و قرار است این جلسه در روز‌های آینده برگزار شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال اخلاق اخلاق فدراسیون فوتبال فوتبال جلسه پارس کمیته پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر، صادقی علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6084176

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق