Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:25:53 GMT

10 میلیارد ریال وام خشکسالی به عشایر شیروان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۴۴۷

10 میلیارد ریال وام خشکسالی به عشایر شیروان پرداخت شد

علی ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان وام به 206 خانوار عشایری با کارمزد 6 درصد و مدت بازپرداخت پنج ساله داده شد که بدهکار نبودن عشایر به بانک ها و برخورداری آنان از وام برای اولین بار، از جمله شرایط پرداخت به این قشر بود.
وی گفت: همچنین با همکاری عشایر و کمیته امداد، 145 خانوار عشایری به مبلغ 66 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و تشکیل پرونده دادند و بسیاری از آنان موفق به دریافت آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی با بیان اینکه تعدادی به خاطر نداشتن ضامن موفق به دریافت تسهیلات نشدند افزود: این تسهیلات پنج ساله با کامرزد 6 درصد است که استقبال خوبی از سوی عشایر برای دریافت آن صورت گرفت.
رییس امور عشایری شیروان گفت: تسهیلات پرداخت شده در زمینه دامداری، تامین علوفه، پرواربندی، تامین گوشت قرمز و سایر موارد و مشکلات عشایر شهرستان بوده است.
ابراهیمی افزود: در سال گذشته از محل سامانه کارا، 18 طرح اشتغالزایی برای عشایر این شهرستان به مبلغ 14 میلیارد و 400 میلیون ریال جذب شد که 17 طرح مربوط به دامداری، صنعتی و یک طرح به کشت گیاهان مقاوم به خشکسالی بود.
شهرستان شیروان 2 هزار و 800 خانوار عشایری با جمعیتی حدود 15 هزار نفر دارد که در قالب 9 طایفه 350 هزار راس دام سبک در اختیار دارند.
7186/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خشکسالی کمیته امداد گوشت قرمز میلیارد عشایر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند