Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از نشست خبری دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی از رفتار برخی خبرنگاران که قصد داشتند صحبت‌های او خارج از محل نشست خبری را ضبط کنند، شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، استقلال و ماشین‌سازی فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از شروع اجازه دهید راجع به چند موضوع صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفعه قبل گفتم که به شما خبرنگاران اعتماد دارم. شما می‌دانید چه کار مهمی درباره فوتبال در ایران دارید. دفعه بعدی که من در خارج از سالن کنفرانس با شما صحبت شخصی کنم، اگر شما بخواهید صدایی ضبط کنید، بدون اینکه چیزی بگویم به خانه می‌روم. لطفاً اصول را رعایت کنید و به دوستانتان بگویید که اصول را رعایت کنند.

او افزود: اگر کسی راجع به خوشحالی من گلایه کرد، این را می‌دانیم که کارمان را درست انجام می‌دهیم و مسیر درست را طی می‌کنیم. آیا می‌دانستید ما چه مشکلاتی داشتیم و چه بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم؟ ما یک گل زدیم که داور آن را نپذیرفت که مشکلی نیست. ما در دقیقه ۹۷ یک گل زیبا و تک ضرب به ثمر رساندیم. می‌دانستم این بازی را بردیم ولی آن گل مانند نمک سوپ بود. آن احساسی بود که همه کادر فنی داشتند و فوق‌العاده بود. فوتبال همین است. در اصفهان خارج از هتل حدود ۳۰۰-۴۰۰ هوادار حضور داشتند که خیلی مثبت صحبت می‌کردند. شاید خیلی از بازیکنان قبل از بازی نتوانستند راحت بخوابند زیرا هواداران بیرون از هتل بودند. ما به خاطر این هواداران جنگیدیم. وقتی می‌گویند چرا آنقدر خوشحالی کرد، شاید در جریان عشق ما و هواداران نبودند. خیلی‌ها هم بودند که با هواداران سلفی می‌گرفتند و مشخص بود که باید خوشحالی کنیم. بابت سه امتیازی که در یک بازی سخت گرفتیم خوشحال بودم.

سرمربی استقلال گفت: من سرمربی استقلال هستم. شاید خیلی‌ها خوششان نیاید ولی من سرمربی استقلال هستم. شما می‌دانید قبل از بازی مادربزرگ فرهاد مجیدی فوت کرد. من به او سه روز قبل از بازی گفتم که پیش خانواده‌اش برود. در ایران خانواده‌ها به هم نزدیک‌اند. بهترین آرزوها را برای او دارم. همچنین فرشید باقری که سال گذشته پدرش فوت کرد و اتفاق بدی برای او بود. من فرشید باقری را به خاطر کارهایی که در داربی و بعد از آن انجام داد تعلیق کردم. بعد از بازی سپاهان هم گفتم که دو بازیکن بایرن مونیخ وسط تمرین با هم دعوا کردند. سرمربی‌شان کواچ آن‌ها را جریمه کرد و گفت که برای بازی بعدی به شما احتیاج داریم و باید آماده باشید. شنیدم که در همان بازی هم یکی از آن‌ها گل زد. این نکته‌ای است که به هیأت مدیره گفتم. اگر بازیکنی را کلاً بگذاریم کنار شاید تیممان را ضعیف کنیم. پس از پایان فصل می‌توانیم راجع به آن صحبت کنیم. پس راجع به اتفاقاتی که برای باقری رخ داد ناراحتم. صحبتی که ما در رختکن داشتیم برای خودمان بود.

شفر ادامه داد: هیتسفیلد، سرمربی سوئیس وقتی یکی از بازیکنان در جام جهانی آلمان دچار اشتباه شد به من گفت که اگر هر بازیکنی را کنار بگذارم دیگر بازیکنی ندارم. چیزی که مشخص بود این بود که کار فرشید باقری اشتباه بود. فرشید باقری به خاطر اشتباهی که کرد، بعد از داربی گریه کرد. من یکسری نکات راجع به تمدید قرارداد به مدیرعامل گفتم. بازیکنانی مانند الله‌یار که مثل الماس برای ماست باید بماند برای قدم‌های بعدی‌اش. باور کنید که اگر راجع به بازیکنی با این خصوصیات در اروپا بشنوید، قیمتش حدود یک میلیون دلار است و در سال‌های آینده ۵-۶ میلیون دلار می‌شود ولی اول باید در اینجا بماند. نورافکن به بلژیک رفت و ۵۰ درصد افت کرد. او پیش ما برگشت و بهتر شد و در دو بازی آخر خوب بازی کرد و کاپیتان تیم ملی امید شد. من جلسه خوبی با هیأت مدیره داشتم. یکی از اعضا گفت نباید بازیکنان را بفروشیم که این دقیقاً چیزی است که من می‌خواهم.

او گفت: نکته این است که هیأت مدیره به ما کمک می‌کند. امیدوارم به ما کمک کنند که مشکلات حل شود. اولین بار بود که اعضای هیأت مدیره را می‌دیدم. همه آن‌ها صادق بودند و خیلی خوشحالم که می‌توانیم برای یک استقلال جدید با هم کار کنیم.

سرمربی استقلال درباره رحمتی توضیح داد: رحمتی هم در گذشته و هم در آینده برای ما مهم بوده است. او در زمان‌های سختی که داشتیم به تیم کمک کرد. او همیشه برای تیم کار کرد و هیچ وقت علیه ما نبود. برخی مطالبی که علیه رحمتی در رسانه‌ها می‌بینم منصفانه نیست. او یک جنتلمن است و خیلی به حسینی بابت تجربه‌ای که داشت کمک کرد. عقاب آسیا به حسینی کمک کرد. نمی‌خواهم راجع به اسم او صحبت کنم. رحمتی بازیکن من است و به او اعتماد دارم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال