Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:00:57 GMT

آستانه اشرفیه قهرمان مسابقات موی تای بانوان گیلان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۴۸۵

آستانه اشرفیه قهرمان مسابقات موی تای بانوان گیلان شد

نایب رئیس هیات ورزش های رمی استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجمن موی تای هیات ورزرش های رزمی گیلان اولین دوره مسابقات استانی این رشته را در بخش بانوان برگزار کرد.
مونا شفیع نژاد افزود: بر این اساس و در این دوره از رقابت ها ، 84 بانوی رزمی کار رشته رزمی موی تای از شهرها و بخش های مختلف استان حضور داشتند که در قالب 12 تیم با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها که در سطح کیفی بالایی نیز برگزار شد، ورزشکاران شرکت کننده در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت با هم به رقابت پرداختند.
وی که به عنوان ناظر این رقابت ها حضور داشت، بیان کرد: در پایان این مسابقات ، تیم موی تای بانوان آستانه اشرفیه با کسب هشت مدال طلا ، شش مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان قهرمانی، تیم رودسر با کسب شش مدال طلا و یک مدال نقره در مکان دوم و تیم لاهیجان با کسب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز در سکوی سوم قرار گرفت.
نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: تیم های موی تای بانوان رشت و لنگرود نیز به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
2007/7285
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 المپیک عنوان قهرمانی مدال طلا آستانه تای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد