Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:42:07 GMT

بازیگر مالزیایی به گروه بازیگران «آواتار» اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۵۰۲

بازیگر مالزیایی به گروه بازیگران «آواتار» اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، میشل یئو بازیگر کهنه‌کار در مجموعه فیلم‌های «آواتار» که در دست ساخت است اضافه شد. وی قرار است در این مجموعه در نقش دکتر کارینا موگ دانشمند علوم طبیعی ظاهر شود.

میشل یئو متولد ۱۹۶۳، بازیگر رزمی‌کار مالزیایی است که در فیلم‌های هالیوودی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازیگر فیلم «آسیایی‌های خرپول» بود که چندی پیش در باکس آفیس موفقیت قابل توجهی کسب کرد و از بازیگران «ببر خیزان، اژدهای پنهان» نیز بود.

«آواتار ۲» نخستین قسمت از چهار فیلم «آواتار» که در دست ساخت است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌شود.

بقیه قسمت‌ها نیز قرار است در همان تاریخ در سال‌های بعد اکران شوند. به این ترتیب «آواتار ۳» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، «آواتار ۴» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و «آواتار ۵» ۱۹ دسامبر ۲۰۱۵ دیده خواهند شد.

اولین فیلم «آواتار» محصول سال ۲۰۰۹ با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد و البته موفق به کسب بیش از ۲.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان شد.

کد خبر 4592653

منبع: مهر

کلیدواژه: آواتار جیمز کامرون فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه‌ای از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می بینید که دقیقاً چنین چیزی را به تصویر کشیده اند. از خاندان استارک تا دنریس تارگرین، شخصیت‌های محبوب بازی تاج و تخت را در قالب شخصیت های انیمیشنی به سبک جیبلی مشاهده خواهید کرد. هر تصویر، ذات شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد، در حالی که آنها را با سبک شاد و دلنشینی که استودیو جیبلی به آن مشهور است، تلفیق می‌کند.

پس آماده شوید تا به دنیایی سفر کنید که در آن اژدهایان بر فراز قلعه‌های بلند پرواز می‌کنند و گرگ‌ها در میان جنگل‌های افسون شده گشت می‌زنند. این تصاویر نمایش دنیای بازی تاج و تخت است، اما به سبک جیبلی و با هاله‌ای از رویا و جادو.

در این بازآفرینی بی‌نظیر، شاهد تلفیق کامل دو سبک متفاوت خواهید بود. از یک طرف پیچیدگی روابط و درگیری‌های خونین این سریال محبوب و از طرف دیگر، تصویرسازی شاعرانه و نگاه شاداب و امیدبخش استودیو جیبلی.

بر اساس گزارش روزیاتو، رنگ‌های گرم و چشم‌نواز، خطوط منحنی و اشکال تخیلی، همگی دست در دست هم می‌دهند تا لحظاتی شگفت‌انگیز را از این سریال به تصویر کشند. چه لحظه‌ای بهتر از دیدن گرگ وحشی شمال و نگهبانان شب در کنار پریان و موجودات جادویی؟ یا تماشای اژدهایان خشمگین در کنار روح‌ خندان طبیعت؟ این تصاویر حاصل یک تلفیق بی‌نظیر هستند که نه تنها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند، بلکه یادآور این نکته نیز هستند که هنر مرزی نمی‌شناسد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895325

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب ۵۷ با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه » بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • توهین به مادر دلیل طلاق مهدی کوشکی و ریحانه پارسا (+عکس)