Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:34:03 GMT

اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۵۹۷

اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان دستگیر شدند

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی ترور و شهادت مظلومانه یکی از افسران خدوم پلیس راهور شهرستان زاهدان به نام سرهنگ دوم شهید "غلامحسن جام دوست" در هجدهم دی ماه سال گذشته در خیابان "سعدی" زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی مستمر، توانست به سرنخ هایی از فعالیت های اعضای یک گروهک تروریستی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اعضای این گروهک با اقدامات و فعالیت گسترده در فضای مجازی با برعهده داشتن مدیریت چند گروه و کانال هدفمند با برنامه ریزی به هواداری و جذب نیرو برای گروهک های تروریستی و تکفیری اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه با چند ماه تلاش مداوم و اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه این عناصر در 2 نقطه از استان شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی در یک اقدام عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار قنبری در پایان گفت: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی ضمن اقرار صریح و بازسازی صحنه به شهادت رساندن این مأمور وظیفه شناس، به انجام این ترور با انگیزه جلب اعتماد برای پیوستن به یکی از گروهک های تروریستی و تکفیری در خارج از کشور اعتراف کردند.

گفتنی است، شهید "جام دوست" پس از 2 و نیم سال خدمت خالصانه در این منطقه محروم در شب چهارشنبه 18دی ماه سال97 هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در سطح شهر زاهدان توسط این تیم تروریستی به همراه راننده با سلاح گرم مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

20 / 20 سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم تروریستی دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در زاهدان عاملان اصلی شهادت مأمور خدوم پلیس راهور زاهدان سرهنگ دوم شهید "غلامحسن جام دوست"

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم تروریستی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد